Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Opdracht omschrijving
Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar enthousiaste Helpdesk medewerkers
Opdracht-/functiebeschrijving
Jij zet eindgebruikers centraal. Je bent zelfstandig, initiatiefrijk, flexibel, analytisch en een echte teamplayer! Streven naar een optimale dienstverlening aan klanten staat scentraal. Waarbij meldingen binnen SLA worden afgehandeld. Vanwege extra werkaanbod zijn we op zoek naar een on-site support medewerker die naar verschillende locaties kan rijden. Hoofdstandplaats is Utrecht. Je bent flexibel inzetbaar binnen een straal van maximaal 2 uur autorijden. Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op verschillende locaties. Daarbij gaat het om werkplekbeheer waaronder ook de ondersteuning op mobiele apparaten valt. Afhankelijk van je opdracht verwerk je meldingen die in TOPdesk worden geregistreerd. Het kan voorkomen dat een dag bestaat uit het oplossen van dringende incidenten (LAN/WAN), het werken als ICT servicebalie medewerker en het op de hoogte houden van de eindgebruiker. Daarnaast hou je je bezig met onder andere het verhuizen van werkplekken, het beantwoorden van gebruikersvragen of het geven van instructies aan eindgebruikers. Ook voer je diverse projectwerkzaamheden uit. Incidenteel wordt gevraagd over te werken. Kortom, de ambulante on-site support medewerker is een veelzijdige en flexibele werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt.
Achtergrond
Momenteel zijn er 10.000+ eindgebruikers met haar eigen Cloud werkplek uit. Dit genereert tijdelijk extra werk. Om die reden is er een nieuwe support medewerker nodig voor het Onsite Support bij onze opdrachtgevers op zoek naar een zelfstandige, initiatiefrijke, flexibele en deskundige werkplekondersteuner. De medewerker voert samen met zijn collega's het werkplekbeheer uit. Dit betekent ook dat lokale meldingen worden opgelost voor eindgebruikers die langs de balie komen. Daarnaast wordt de medewerker ambulant ingezet voor het afhandelen van werkplek gerelateerde meldingen op vestigingen van onze opdrachtgevers en voor projectwerkzaamheden.
Bijzonderheden
Eztra standplaatsen: Landelijk. Werkzaamheden binnen een straal van 2 uur autorijden rondom hoofdstandplaats (rekening met incidenteel reizen naar andere locaties als bv Wageningen en Roermond)
Eisen
Let op! Eisen zijn knock-out criteria, als je niet voldoet heeft reageren geen zin. De eisen moeten letterlijk in het CV terug komen!
- ITIL Foundation/ITIL Foundation
- Minimaal MBO ICT niveau 3 of vergelijkbaar
- Rijbewijs B
- On Site Support ervaring (relevant én recent) in grote, complexe beheer-/klantomgeving > 2 jaar
- Ervaring met het zelfstandig draaien van ICT balie op klantvestigingen > 2 jaar
- Kennis en ervaring met Windows 10, Office 365, Citrix XenDesktop en TOPdesk > 2 jaar
Wensen
Â
- Analytisch, klantgericht, betrouwbaar, zelfstandig en teamplayer, verantwoordelijkheidsgevoel, nauwkeurig, kritisch
- Gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, tablets) en beheer hiervan. Basiskennis van netwerken (LAN/WAN).
- Gewend om feedback te geven Overige functiewensen en vragen aan collega'sÂ
Â
Extra info
- CV in Nederlandse taal aanbieden
- Deze opdracht kan enkel op basis van payrolling ingevuld worden. Ben je zzp'er? Ook dan kun je reageren. Het tarief wordt omgerekend naar een salaris.Â