Senior Project Ondersteuner (PMO) #KRTZ7492871

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 september 2020
Reageren tot 4 oktober 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, WO
ZZP tarief € 57 per uur
Branche Overheid, Gemeente, Zakelijke dienstverlening
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als projectondersteuner zorg je voor een goede en kwalitatieve projectadministratie en secretariële ondersteuning. Je werkzaamheden zullen bestaan o.a. uit:

  • Maken van afspraken voor de projectmanagers..
  • Voorbereiden van vergaderingen van de projectmanagers.
  • Opstellen van verslagen van de vergaderingen en overige bijeenkomsten.
  • Monitoren en opvolgen van actiepunten.
  • Ondersteunen in de financiële verslaglegging en het verwerken van facturen van de projecten.
  • Doen van inventarisaties op locaties in het land.
  • Support leveren aan projectdeelnemers.
  • Uitvoeren van en toezien (signaalfunctie) op een volledige en juiste registratie van de projecten.
  • Het uitvoeren van en toezien op een juiste en volledige documentatie en opslag van documenten.
  • Het opstellen van voortgangsrapportages van de projecten.
  • Organiseren van interne en externe evenementen, kennissessies, workshops, innovatieplatforms, bijeenkomsten, etc.
  • Het bijhouden van de planning van de projecten. 

Eisen:

  • Een afgeronde op minimaal HBO niveau.
  • Goede beheersing van de Engelse taal, verbaal en schriftelijk
  • Beschikt over eigen vervoer, om ook inzetbaar te zijn door het land op locaties welke met het OV niet goed bereikbaar zijn.
  • Minimaal 3 jaar recente werkervaring als projectondersteuner binnen grote (1000+) organisaties.
  • Minimaal 3 jaar recente werkervaring met agendabeheer, voorbereiden van vergaderingen, verslaglegging.
  • Minimaal 3 jaar recente werkervaring met het bijhouden van de planning en opstellen van voortgangsrapportages van projecten.
  • Minimaal 3 jaar recente werkervaring met het bijhouden  en van de projectfinanciën van projecten.
  • De gevraagde werkervaring is opgedaan binnen projecten op het gebied van facility Management, huisvesting en/of innovatie.
  • Minimaal 3 jaar recente werkervaring met het organiseren van interne en externe evenementen, workshops, innovatieplatforms, kennissessies, bijeenkomsten.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners