Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement ondersteuning > Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuning > Overig (Project management Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuuropdracht:
Opdracht: Projectondersteuner | PMO
Locatie: Utrecht en remote
Startdatum: 1 mei 2022
Duur: 01 mei 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: ja
Reageren voor 7 april, 09.00u.
Â
We zoeken een PMO collega. Je ondersteunt de projectmanager en andere projectmedewerkers zelfstandig.Â
Je werkt pro-actief op onderstaande werkzaamheden.
- Diverse overleggen voorbereiden (projectteam/stuurgroep/progress meetings met leverancier): zelfstandig agenda opstellen, verslaglegging, pro-actief beheren actie- en risico-, issuelijsten
- Input verzamelen, opstellen en tot stand doen komen van rapportages, besluitvormingsstukken, evaluaties en lessons learned
- Ondersteuning bij en coördinatie van projectbeheersingsaspecten, stakeholdermanagement en communicatie
- Sharepoint: projectdossiers aanmaken, beheren
- Planningen: acceptatieplanning met think cell beheren.
- Je bent het aanspreekpunt voor en runt zelfstandig de dagelijkse operationele zaken binnen het team (bijdrage aan medewerkersbijeenkomsten, incidenteel regelen lunches)
- Is een sparringpartner voor de projectleider, kan reflecteren
Hier gebeurt het:
De projecten zijn hebben betrekking op modernisering of technisch van aard.Vaak betreft het langlopende projecten/programma’s voor nieuw ontwikkelingen.Â
Â
Dit neem je mee:
- Kandidaat heeft een afgeronde HBO opleiding of dusdanige opleiding en ervaring, dat op dit niveau gewerkt wordt.
- Aantoonbare ervaring met Prince-2 en in het bezit van Prince 2 Foundation
- Minimaal 5 jaar ervaring binnen complexe, multidisciplinaire projecten
- Aantoonbare ervaring met MS Sharepoint en document management
- Ervaring met MS-Office en TEAMS
- Ervaring met werken in grote organisaties
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift
- Aantoonbare vaardigheden met het opstellen van project, management en voortgangsdocumenten.
Op het gebied van gedrag, vaardigheden en competenties ben jij sterk in:
- Planmatig werken: Effectief bepalen van doelen en prioriteiten. Het eigen werk op een zodanig manier organiseren dat de resultaten die gehaald moeten worden binnen de gestelde tijd en met de aanwezige middelen worden gerealiseerd
- Initiatief : kansen creëren of problemen signaleren en ernaar handelen. Begint eerder uit zichzelf en wacht niet
- Resultaatgericht: het actief gericht zijn op het behalen van resultaten en doelstellingen en de bereidheid om in te grijpen bij tegenvallende resultaten.
- Geordend: Op orde houden van project en vergaderdiscipline, documenten, actielijsten, etc
- Kwaliteitsgericht: hoge eisen stellen aan kwaliteit van producten en diensten en daarna handelen.
- Samenwerken: Kan zelfstandig deeltaken uitvoeren. Weet verbinding te creëren in de keten