Secretariële Ondersteuner afdeling IT (tijdelijk) – Eindhoven #KRTZ7696445

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 juli 2023
Reageren tot 30 juli 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 23 april 2024
Aantal uur 28 uur, 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.500 - 3.000 Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Secretariële Ondersteuner afdeling IT (30 – 36 uur) 

Locatie: Eindhoven / mag hybride 
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 oktober 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 30 – 36 uur
ZZP mogelijk: Nee
Projectdetachering mogelijk: Ja, bruto maandsalaris obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 31 juli 2023 om 16:00 uur

Wij zijn zoek naar een Ondersteuner Informatisering & Beheer

Wat maak jij als Ondersteuner I&B ?

Je ondersteunt het sectorhoofd en het team van leidinggevenden:

  • Je filtert en koppelt de vele (mail)vragen aan de juiste personen en bewaakt de voortgang van de beantwoording;
  • Je beheert de agenda van het hoofd, zorgt dat de juiste onderwerpen in de agenda komen van het hoofd of elders worden opgepakt;
  • Je organiseert bijeenkomsten en vergaderingen, zorgt dat de vergaderstukken compleet zijn, notuleert en bewaakt de voortgang van afspraken en besluiten;
  • Je stelt managementinformatie samen en zorgt voor gedegen rapportage, vastlegging en archivering van relevante informatie conform kaders;
  • Je doet voorstellen ter verbetering van de werkprocessen en administratieve procedures zodat je een optimale bijdrage kunt leveren aan de opgave van de sector.  

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Je bent het verlengstuk van het managementteam en het visitekaartje van de sector.
  • Je bent in het bezit van minimaal een MBO 4 diploma aanvullend met een secretarieel opleiding
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een ondersteunende rol; bij voorkeur IT
  • Ervaring als secretarieel ondersteuner van midden-/hoger management, bij voorkeur in een vergelijkbare omgeving (IT, politiek-bestuurlijke organisatie, vergelijkbare omvang).
  • Weet de juiste prioriteit te stellen
  • Bent sensitief en handelt pro-actief en doortastend.
  • Je hebt kennis van en ervaring met het werken met de Microsoft Suite (Teams, Outlook, Sharepoint, etc.;
  • Beschikbaar voor 30-36 uur verdeeld over 4-5 dagen. De functie kan in overleg hybride worden ingevuld maar zeker 3 dagen per week op kantoor.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 36 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners