Secretariële Backoffice medewerker (tijdelijk) – Groningen #KRTZ3730043

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 5 april 2024
Reageren tot 16 april 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Groningen
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 mei 2025
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.500 - 3.000 €2.000 - 2.500 Marktconform per maand
Branche Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Secretariële Backoffice medewerker (40 uur)

Locatie: Groningen
Startdatum: zsm
Einddatum: 1 mei 2025
Optie op verlenging: ja
Contract: Payroll 
Uren per week: 40 uur
ZZP mogelijk: Nee, zzp'er kan wel reageren. We bespreken mogelijke contractvormen.
Projectdetachering mogelijk: Ja,(bruto salarisindicatie obv 40 u p/w)

Reageren voor 17 april om 16.00u

Wij zijn op zoek naar een: Secretariële Backoffice medewerker;

Wat ga je doen?

Werken binnen de afdeling betekent een baan vol afwisseling met als doel samen te zorgen voor een soepele bedrijfsvoering). Maar uiteraard werk je ook samen met de collega’s van de overige kantoren in Nederland. Binnen deze veelzijdige functie is geen dag hetzelfde. Veel voorkomende werkzaamheden zijn:

  • Aanspreekpunt voor medewerkers en klanten;
  • Beheer en verwerking van de inkomende e-mails in de algemene mailbox en post;
  • Ziek- en herstelmeldingen verwerken;
  • Requisities aanmaken en verwerken in het inkoopsysteem;
  • Wagenparkbeheer en de daarbij horende acties;
  • Acties op gebied van in- en uitdiensttreding;
  • Organiseren van festiviteiten zoals bijvoorbeeld jubilea of pensioenen;
  • Beheer en uitgifte van PBM’s (persoonlijke beschermingsmiddelen);
  • Voorraadbeheer van de kantoorartikelen en archiefbeheer;
  • Beheer van toegangspassen;
  • Acties voortvloeiend uit besprekingen met schoonmaak, gebouwbeheer en facilitaire zaken;
  • Ordelijk houden van gemeenschappelijke ruimtes.

 

FUNCTIE EISEN/- WENSEN:

Wat heb je te bieden?

Je bent een proactieve collega waar wij op kunnen bouwen. Je weet goed prioriteiten te stellen, bent klant- en servicegericht en je bent in staat volledig zelfstandig de taken uit te voeren. Je bent een echte organisator en weet op prettige wijze zaken gedaan te krijgen. Je voelt je thuis is een professionele en mensgerichte organisatie met een grote diversiteit aan collega’s.

Daarnaast heb je:

  • Een afgeronde secretariële opleiding (mbo-niveau 4);
  • Relevante werkervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in een technische omgeving;
  • Goede beheersing van IT-systemen, waaronder Microsoft Office;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • In het bezit zijn van rijbewijs B.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 40 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners