Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Secretarieel > Secretaresse
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Werkzaamheden:
- – Ondersteuning van twee adjunct-directeuren, de afdeling verkoop en een aantal ontwikkelaars Ondersteuning van een aantal projectontwikkelaars en de andere twee secretaresses
- – De nadruk in de functie ligt op agendabeheer, organiseren en plannen
- – Het maken van interne en externe (agenda) afspraken die vaak op korte termijn gepland of gewijzigd moeten worden
- – Plannen van diverse afdelingsoverleggen
- – Aanwezig bij het verkoopoverleg
- – Organiseren van (interne) evenementen
- – Op belang en urgentie ‘screenen’ van telefoongesprekken en e-mail en veelal zelfstandig afhandelen hiervan op discrete wijze;
- – Verzorgen van interne en uitgaande correspondentie zoals brieven, rapporten, presentaties, notuleren van vergaderingen
- – Verzorgen van organisatorische en logistieke zaken
- – Assisteren bij de organisatie van bijeenkomsten (presentaties, vergaderingen, één- of meerdaagse conferenties e.d.)
- – Regelen van accommodaties, catering en reis- en verblijfsdocumenten voor de directieleden
- – Correct ontvangen en verzorgen van bezoekers
- – Opvangen van werkzaamheden van collega secretaresse als ze afwezig is.
Projectomschrijving:
De nadruk in de functie ligt op agendabeheer, organiseren en plannen.
Selectiecriteria:
- – MBO/HBO richting Secretarieel (bijvoorbeeld Schoevers)
- – Minimale jaren werkervaring in vergelijkbare rol: 1 – 4 jaar
- – Kennis van systemen en/of software: Outlook, Sharepoint en Microsoft Office
- – Woonachtig in de omgeving van Utrecht
- – Taal: Nederlandse (moedertaal) en Engelse spreek- en schrijfvaardigheden
Binnen deze functie is het niet mogelijk om thuis te werken.
Overname na detacheringsperiode van 6-12 maanden behoort tot de mogelijkheid.