Secretaresse – Junior #KRTZ670919

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 27 november 2019
Reageren tot 2 december 2019
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 8 mei 2020
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
Ervaringsniveau Junior
ZZP tarief € 32 per uur
Salaris 2800 per maand
Branche Financiële dienstverlening, Zakelijke dienstverlening, Consultancy, Juridische dienstverlening
Verlenging Nee

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Vanwege zwangerschapsverlof zijn wij op zoek naar een pientere en enthousiaste secretaresse die aan het begin van haar carrière staat en in vijf maanden veel ervaring wil opdoen in een zeer dynamische wereld waar zij in haar verdere loopbaan plezier van heeft.
Je gaat het ervaren team van drie secretaresses helpen bij de ondersteuning van de afdeling Corporate Finance: 50 slimme en zeer gedreven collega’s die adviseren bij fusies, overnames en beursgangen. Onze internationale klanten zijn te vinden in o.a. de vastgoedsector en in life science & healthcare.

Het takenpakket is breed en bestaat onder meer uit
• het ontvangen van gasten, het reserveren van vergaderzalen en het verzorgen van de aanvullende logistiek;
• het verzorgen van presentatiemateriaal;
• het verwerken van veel telefoonverkeer;
• het bijhouden van het CRM-systeem en de declaratie-tool;
• het organiseren van buitenlandse reizen;
• het bijhouden van de kantoorartikelen;
• het helpen bij klantenevents;
• het beheren van complexe en snel wisselende agenda’s – in overleg met de andere secretaresses.

Jouw ervaring
Het kandidaat profiel:
• afgeronde secretariële opleiding (MBO-4);
• beschikbaar voor 40 uur per week;
• minimaal 2-3 jaar ervaring als secretaresse (ervaring in financiële dienstverlening is een zware pré);
• uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel in woord als in geschrift;
• representatief en beschaafd;
• goede beheersing van Microsoft Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint.

De competenties
• klantgericht kunnen denken en niet bang om zaken op te pakken;
• discreet en goed kunnen omgaan met vertrouwelijke gegevens;
• oog voor details;
• teamplayer binnen je eigen team, maar ook naar de rest van de afdeling.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 20 jun 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Meppel    Uiterste reactiedatum: 19 jun 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 20 jun 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners