Salarisadministrateur (tijdelijk) – regio Breda #KRTZ2224899

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 januari 2024
Reageren tot 10 januari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 augustus 2024
Aantal uur 24 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Salarisadministrateur (24 uur) 

Locatie: omgeving Breda
Startdatum: 17 januari 2024
Einddatum: 1 augustus 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: Nee (payroll contract)
Projectdetachering: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 11 januari 2024 om 16:00 uur

Wij zoeken een tijdelijke vervanger. De salarisbetalingen en wettelijke afdrachten dienen soepel te lopen. Ook wordt een bijdrage aan de zogenoemde P&C-producten verwacht. Samenwerking met de financieel adviseur is daarbij cruciaal.  Daarnaast is het van belang dat er een opschoning van gegevens in ADP plaatsvindt. Ook wordt van de vervanger gevraagd om kritisch te kijken naar de werkwijze van de salarisadministratie op dit moment. Verbetervoorstellen en procesvoorstellen behoren tot het takenpakket. Er wordt samengewerkt met een andere parttime salarisadministrateur. Het is belangrijk dat er kennis én ervaring is met ADP én Workforce. Ook gemeentelijke ervaring i.v.m.de wet APPA en raadsleden is zeer gewenst. De salarisadministrateur die wij zoeken moet zelfstandig kunnen werken. Aanwezigheid op kantoor is een vereiste.

 

FUNCTIE EISEN-/ WENSEN:

  • Je beschikt over minimaal een MBO niveau 4 diploma in de richting marketing/communicatie
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in het vakgebied marketing/communicatie
  • Werkervaring binnen een gemeentelijke, publieke of overheidsorganisatie
  • Je vind het leuk om samen te werken met een team van collega’s
  • Je pakt graag eigenaarschap en regie op enkele zaken die wekelijks terugkomen (zoals de gemeentelijke informatiepagina, (social)media content en de persagenda.
  • Naast je eigen projecten ondersteun je graag collega’s bij andere projecten
  • Je vind het niet erg om snel te schakelen tussen verschillende projecten
  • Het schrijven van allerhande teksten gaat je goed af  

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 36 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 7 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Business analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Amersfoort    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Data analist, Business analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 6 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Managementassistent

Onze partners