Salarisadministrateur #KRTZ613045

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 18 juli 2023
Reageren tot 11 augustus 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Sint-Michielsgestel
Start datum 1 september 2023
Eind datum 31 december 2023
Aantal uur 16 uur, 20 uur, 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract, Detacheringscontract
Opleidingsniveau HBO
Ervaringsniveau Senior
Branche Gezondheidszorg I Welzijn, Onderwijs | Educatie
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Salarisadministrateur

Locatie: Sint-Michielsgestel
Uren: in overleg (denk aan 16 tot 24 uur per week)
Duur: tot einde van het jaar (met optie op verlenging

 

Wat maakt je werk bijzonder?
Jij krijgt veel ruimte om mee te denken in de professionaliseringsslag die we nu maken, niet alleen op gebied van automatisering, maar ook klantgerichtheid. Onze huidige processen zijn onlangs omgezet in AFAS en dat vraagt de nodige optimalisatie. Complexe vraagstukken spreken jou aan. Hoe volgend jaar jouw werk er precies uitziet, dat weet je daarom nog niet. Wèl weet je dat je blijft groeien en ontwikkelen in jouw vak en als persoon. Daarnaast bewaak je het overzicht dat alle werkzaamheden rondom personeels- en salarisadministratie juist en volledig verwerkt worden.

Wat ga je doen?
In deze rol bewaak je het overzicht dat alle dagelijkse werkzaamheden rondom personeels- en salarisadministratie juist en volledig verwerkt worden. Daarnaast zijn dit je werkzaamheden:

  • Je ondersteunt bij diverse werkzaamheden op het gebied van personeels- en salarisadministratie;
  • Binnen het team fungeer jij als vraagbaak. Jij instrueert en begeleidt (nieuwe) collega’s. Hiermee bewaak jij de uitvoering van de afgesproken werkprocessen;
  • Jij gaat aan de slag met het bouwen van analyses en rapportages;
  • Je levert een actieve bijdrage aan continue kwaliteitsverbeteringen door het signaleren van in- en externe ontwikkelingen, wijzigingen in wet- en regelgeving en het vertalen hiervan naar wijzigingen in interne procedures.

Wie ben jij?
Jij bent klant – en oplossingsgericht en haalt plezier uit complexe vraagstukken. Daarnaast werk je graag in een omgeving waarin je meedenkt over professionalisering van administratieve procedures:

  • Je beschikt over een relevant hbo diploma;
  • Je hebt werkervaring in een vergelijkbare functie. Bij voorkeur heb je ervaring met salarisadministratie;
  • Je hebt gedegen kennis van looninrichting in AFAS;
  • Je kunt zelfstandig problemen oplossen waarbij je initiatief en vindingrijkheid toont.
  • Sterke voorkeur naar iemand die kennis heeft van de CAO onderwijs.
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners