Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Salarisadministrateur
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Opdrachtomschrijving
Interim opdracht beschikbaar voor:
Salarisadministrateur (M/V)
- Locatie: regio Eindhoven
- Start: 1 dec 2021
- Eind: 31 mei 2022
- Optie verlenging: 4 x 6 maanden
- Opleiding: MBO / HBO
- Inzet: 16 – 18 uur per week
Door de ontwikkelingen binnen de organisatie hebben wij tijdelijk extra ondersteuning nodig. Binnen het cluster HRM zijn wij dan ook op zoek naar een salarisadministrateur.
De werkzaamheden bestaan uit:
- Verwerken, controleren en archiveren gegevens salarisbetalingen;
- Controleren en aansluiten salarisadministratie met financiële administratie;
- De aangifte loonbelasting, verwerking van journaalposten, aansluiting met de financiële administratie en de afdrachten aan het pensioenfonds;
- Onderhouden tijdregistratiesysteem en verwerken mutaties;
- Ziekmeldingsadministratie;
- Verstrekken informatie aan collega's op gebied van salaristechnische zaken en beantwoorden van vragen over diverse vormen van verlof en IKB;
- Meldingen met betrekking tot WAZO bij het UWV (b.v. zwangerschapsverlof en (aanvullend) geboorteverlof).
Kandidaatomschrijving
Wat verwachten we?
- Kennis van salarisadministratie en van het salarispakket van Centric;
- Affiniteit met systemen en salarisadministratie;
- Minimaal 3 jaar werkervaring binnen salarisadministratie;
- PDL-diploma of andere relevante diploma’s;
- Kennis van relevante wet- en regelgeving, kennis van CAO Gemeenten is een pré;
- Financieel bewust;
- Zorgvuldig;
- Zelfstandig/ in teamverband werken;
- Snel schakelen;
- Integer;
- Klantvriendelijk;
- Aanpakker.
Na gunning dient de kandidaat een recente VOG aan te leveren (niet ouder dan één jaar)..