Salarisadministrateur - interim #KRTZ2540078 | KROOTZ Interim & ZZP

Salarisadministrateur – interim #KRTZ2540078

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 16 november 2021
Reageren tot 18 november 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 mei 2022
Aantal uur 16 uur, 20 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 50 - € 68 per uur
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdrachtomschrijving

Interim opdracht beschikbaar voor: 

Salarisadministrateur (M/V)

  • Locatie: regio Eindhoven
  • Start: 1 dec 2021
  • Eind: 31 mei 2022
  • Optie verlenging: 4 x 6 maanden
  • Opleiding: MBO / HBO
  • Inzet: 16 – 18 uur per week

Door de ontwikkelingen binnen de organisatie hebben wij tijdelijk extra ondersteuning nodig. Binnen het cluster HRM zijn wij dan ook op zoek naar een salarisadministrateur.

De werkzaamheden bestaan uit: 

  • Verwerken, controleren en archiveren gegevens salarisbetalingen;
  • Controleren en aansluiten salarisadministratie met financiële administratie;
  • De aangifte loonbelasting, verwerking van journaalposten, aansluiting met de financiële administratie en de afdrachten aan het pensioenfonds;
  • Onderhouden tijdregistratiesysteem en verwerken mutaties;
  • Ziekmeldingsadministratie;
  • Verstrekken informatie aan collega's op gebied van salaristechnische zaken en beantwoorden van vragen over diverse vormen van verlof en IKB;
  • Meldingen met betrekking tot WAZO bij het UWV (b.v. zwangerschapsverlof en (aanvullend) geboorteverlof).

Kandidaatomschrijving

Wat verwachten we?

  • Kennis van salarisadministratie en van het salarispakket van Centric;
  • Affiniteit met systemen en salarisadministratie;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring binnen salarisadministratie;
  • PDL-diploma of andere relevante diploma’s;
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving, kennis van CAO Gemeenten is een pré;
  • Financieel bewust;
  • Zorgvuldig;
  • Zelfstandig/ in teamverband werken;
  • Snel schakelen;
  • Integer;
  • Klantvriendelijk;
  • Aanpakker.

Na gunning dient de kandidaat een recente VOG aan te leveren (niet ouder dan één jaar)..

 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2021    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 dec 2021    Expertise: Managementassistent
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 dec 2021    Expertise: Managementassistent
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2021    Expertise: Recruitment support, Administratief medewerker

Onze partners