Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Recruitment > Corporate recruiter, Recruitment > Management (Recruitment), Recruitment > Recruiter, Projectmanagement > Projectmanager, Recruitment > Overig (Recruitment), Projectmanagement > Programmamanager, Projectmanagement > Overig (Projectmanagement)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Recruitment medewerker (32 uur)Â
Locatie: regio Utrecht
Startdatum: z.s.m
Einddatum: 1 maart 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 20-24 uur
ZZP mogelijk: ja
Projectdetachering mogelijk: Ja
Â
Uiterste reactiedatum: 3 sept 2023 om 16:00 uur
Â
Opdracht
Als onderdeel van je functie ben je verantwoordelijk voor het volgende:
- Beheer van vacatures: Je houdt actuele vacatures bij en zorgt voor het plaatsen en indien nodig aanpassen van vacatureteksten;
- Bewaking wervingsproces: Je houdt de voortgang van het wervingsproces nauwlettend in de gaten en verzorgt de administratieve aspecten van de vacatures. Je bent een ware organisatorische alleskunner;
- Coördinatie van interviews: Je coördineert de planning tussen kandidaten en recruiters of leidinggevenden. Dit omvat het plannen van telefoongesprekken, persoonlijke gesprekken en opvolgingsgesprekken;
- Beheer communicatie: Je beheert diverse postbussen en social media kanalen;
- Registratie van kandidaten: Je houdt de gegevens van de kandidaten bij in het Applicant Tracking System (ATS);
- Onderhoud van contact met kandidaten: Je hebt zowel schriftelijk als telefonisch contact met kandidaten, maakt afspraken en bevestigt deze;
- Documentatie van werving overleggen: Je legt afspraken vast die voortkomen uit werving overleggen;
- Controleren van referenties: Je bent verantwoordelijk voor het controleren van de referenties van kandidaten, een essentiële stap om de juistheid van een CV te bevestigen.
FUNCTIE EISEN / -WENSEN:
- Eisen
1. Bring your own device’ is van toepassing. Devices mogen niet ouder zijn dan 2019.
2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
3. Uiterlijk beschikbaar per 11 september voor minimaal 20 uur per week;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker op het gebied van werving en selectie/ HR;Wensen
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als recruitment ondersteuner/Â assistent op het gebied van werving en selectie;
6. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie;
7. Aantoonbare werkervaring met Microsoft Office (benoem waar dit is opgedaan);
Â
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.