Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Secretarieel > Receptionist, Secretarieel > Overig (Secretarieel), Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuuropdracht:
Opdracht: Receptionist(e) – tijdelijke functie
Locatie: Maarssen / Remote / Op locatie
Startdatum: z.s.m.Â
Duur: 01 okt 2022
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 20 uur
ZZP mogelijk: nee
Reageren voor 2 jun, 09.00u.
Â
Opdracht omschrijving:
In de rol van Receptionist ben je verantwoordelijk voor een vlotte, effectieve en professionele afhandeling van vragen aan de receptiebalie, telefonisch of per e-mail. Je bent het eerste aanspreekpunt voor iedereen die ons kantoor binnenkomt en geeft hen een warm welkom.
Voor deze functie is het belangrijk dat je:
- Een open en servicegerichte persoonlijkheid hebt, waarmee je PepsiCo op een professionele manier vertegenwoordigt;
- Sterk bent in de Nederlandse (en bij voorkeur ook Engelse) taal, zowel schriftelijk als mondeling;
- In staat bent om snel verschillende computerprogramma’s eigen te maken;
- Zelfstandig bent en verantwoordelijk omgaat met het tijdig openen van ons kantoor en het beheren van de receptie;
- Het gaat om de werkdagen woensdagmiddag, donderdag en vrijdag. Hier valt niet in de schuiven.
Verantwoordelijkheden
Ondersteunt bij binnenkomende vragen van zowel medewerkers, bezoekers en andere externe partijen bij onze centrale receptie:
- Inkomende telefoontjes en e-mails afhandelen;
- Bezoekers verwelkomen;
- 's Ochtends het kantoor openen;
- Administratieve taken uitvoeren.
Â
Â
Vaardigheden en ervaring
Belangrijkste vaardigheden en ervaring:
- MBO+ werk- en denkniveau;
- Goede communicatie vaardigheden;
- Zelfstandig kunnen werken;
- Nederlandse taalvaardigheid is verplicht, zowel schriftelijk als mondeling;
- Engelse taalvaardigheid is een pré;
- Nauwkeurigheid;
- Kennis van computerprogramma's.
Deze functie kan niet vanuit huis gewerkt worden.