Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Secretarieel > Receptionist, Secretarieel > Overig (Secretarieel)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Uitvoeren van receptiewerkzaamheden zoals ontvangen en inschrijven van bezoekers, ontvangen van post, uitgifte van sleutels vergaderzalen, poolauto's. Het bedienen van de telefooncentrale zoals het doorverbinden en afhandelen van binnenkomende telefoongesprekken.
FUNCTIE EISEN / -WENSEN:
- dient begin november 2022 beschikbaar te zijn.
- Â minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie, als receptionist/telefonist.
- dient flexibel inzetbaar te zijn.
- woonachtig binnen een straal van 20 kilometer vanaf de locatie in Arnhem.
- beschikt minimaal over een MBO-2 diploma.
- beschikt over een BHV-diploma is een pré.
- een goede beheersing van de Nederlandse taal (minimaal B2 niveau).
- kennis van de volgende systemen: Office 365 en Windows 10.
- kennis van Exact Synergy Enterprise is pré.
De selectiegesprekken worden gevoerd op dinsdagmiddag 1 november 2022. Het verzoek is om deze data vrij te houden.Â
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.