Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Secretarieel > Receptionist, Secretarieel > Overig (Secretarieel)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wij zijn op zoek naar een Receptionist voor tijdelijke ondersteuning van onze receptie op het hoofdkantoor. In de rol van Receptionist ben je verantwoordelijk voor een vlotte, effectieve en professionele afhandeling van vragen aan de receptiebalie, telefonisch of per e-mail. Je bent het eerste aanspreekpunt voor iedereen die ons kantoor binnenkomt en geeft hen een warm welkom.
Voor deze functie is het belangrijk dat je:
• Een open en servicegerichte persoonlijkheid hebt, waarmee je de organisatie op een professionele manier vertegenwoordigt;
• Sterk bent in de Nederlandse (en bij voorkeur ook Engelse) taal, zowel schriftelijk als mondeling;
• In staat bent om snel verschillende computerprogramma’s eigen te maken;
• Zelfstandig bent en verantwoordelijk omgaat met het tijdig openen van ons kantoor en het beheren van de receptie;
• Het gaat om de werkdagen woensdagmiddag, donderdag en vrijdag. Hier valt niet in de schuiven.
Verantwoordelijkheden:
Ondersteunt bij binnenkomende vragen van zowel medewerkers, bezoekers en andere externe partijen bij onze centrale receptie:
• Inkomende telefoontjes en e-mails afhandelen;
• Bezoekers verwelkomen;
• 's Ochtends het kantoor openen;
• Administratieve taken uitvoeren.
Eisen:
- • MBO+ werk- en denkniveau; • Goede communicatie vaardigheden; • Zelfstandig kunnen werken; • Nederlandse taalvaardigheid is verplicht, zowel schriftelijk als mondeling; • Engelse taalvaardigheid is een pré; • Nauwkeurigheid; • Kennis van computerprogramma's.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â