Recepionist (tijdelijk) #KRTZ3571914

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 juni 2022
Reageren tot 9 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Techniek | Engineering, Bouw | Vastgoed

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je komt te werken in een dynamisch omgeving waarbij je deel uitmaakt van een divers en internationaal team van specialisten. Wij bieden jou de mogelijkheid om persoonlijk en professioneel alles uit je carrière te halen door samen een nieuwe horizon te creëren.

Werkzaamheden: Als receptionist kom je ons hechte team versterken en ben je het visitekaartje voor onze organisatie in Amsterdam. Je bent representatief en hebt gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Jij zorgt ervoor dat iedere werknemer en gast op kantoor zich welkom en geholpen voelt. Je vindt het geen enkel probleem om gasten te voorzien van koffie of thee en eventueel brochures. Je biedt graag algemene ondersteuning aan alle afdelingen. Kortom een leuke, uitdagende en afwisselende baan! Aannemen en doorverbinden van telefoongesprekken. Inkomende facturen registreren (in Navision, een ERP boekhoudsysteem) en verspreiden. Verrichten van diverse secretariële ondersteuning zoals het beheren van de mailbox, organiseren van vergaderingen, notuleren en verspreiden van de notulen, registreren van inkomende en uitgaande (aangetekende) post en pakketpost (inclusief koerierszendingen). Beheren van het Bedrijfshulpverlening systeem en je coördineert bij oefeningen of een daadwerkelijke situatie.

Eisen:

  • Twee jaar relevante administratieve ervaring
  • Ervaren gebruiker van alle (voor de afdeling) relevante applicaties en systemen
  • Beschikt over kennis van relevante project-/afdelingsprocessen en -procedures
  • Vloeiende kennis van de Engelse taal in woord en geschrift.
  • MUST-HAVE: Kennis Engelse taal – graag motiveren in de motivatie
  • Kennis van de Duitse en Franse taal is een pre.
  • MBO werk- en denkniveau.
  • Goede communicatieve mondelinge vaardigheden en een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. Mondelinge basiskennis Engels.
  • Al enige (financieel) administratieve ervaring hebt opgedaan.
  • Ervaring hebt met MS Office.
  • Bekend staat als gastvrij, flexibel, stressbestendig en verantwoordelijk.

De werktijden zijn van 08.30 – 17.00 uur. 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL of ENG en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners