Projectsecretaris | Project ondersteuner a.i #KRTZ7918507

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 juni 2022
Reageren tot 18 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 oktober 2022
Aantal uur 32 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO, HBO
ZZP tarief € Bespreekbaar per uur
Salaris €4.500 - 5.000 €4.000 - 4.500 per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuuropdracht:

Opdracht: Ervaren Projectsecretaris | Project ondersteuner a.i.

Locatie: Den Haag
Startdatum: zo snel mogelijk, 1 juli 2022
Duur: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: ja

Reageren voor 16 juni, 15.00u.

 

Taken en verantwoordelijkheden Ervaren Projectsecretaris | Project ondersteuner a.i.

Opdrachtomschrijving

 

Als secretaris ben je spin in het web: je weet wat er in het proces gebeurt en pakt zelfstandig werkzaamheden op. Je bent gewend om je in een politiek-bestuurlijke omgeving te bewegen.

De projectsecretaris is een spin in het web en een betrouwbare schakel tussen de business, de regieorganisatie DI en de IT ontwikkeling (JIO en/of externe leveranciers).

Hiervoor moet de projectsecretaris:

Bijdragen aan op te stellen projectdocumenten (BC, PID, PSA, DNO, SLA). Verbindende schakel in de bestaande governance structuur Roostermanagement (uitvoeringstafel, voorbereidingstafel en stuurgroep). Notuleren van de verschillende vergaderingen en bewaken van actiepunten.

Governance

Jij wordt aangestuurd door en legt verantwoording af aan de Projectmanager waar het gaat om projectmatige zaken. Deze is ook verantwoordelijk voor het goedkeuren van je urenverantwoording.

Bij afwezigheid van de Projectmanager treedt je op als zijn vervanger. Daarnaast onderhoudt je functionele contacten met de stakeholders.

 

    Meest essentiële competenties en vaardigheden
    Als secretaris beschik je over de volgende competenties;
    • mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
    • analytisch
    • stressbestendig en om kunnen gaan met strijdige belangen
    • samenwerken
    • netwerken
    • resultaatgerichtheid en voortgangscontrole
     • accuraat werken

    Eisen

    • De aangeboden kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding.

    • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring met stakeholdersmanagement.

    • Je hebt 5-8 jaar werkervaring in soortgelijke functie.

    • Je hebt 5 jaar werkervaring met implementatietrajecten.

    • Je hebt 5 jaar werkervaring met roostermanagement en personele inzetplaning.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (HRM), Overig (Administratief)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
    Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

    Onze partners