Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement ondersteuning > Project secretaris, Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Projectmanagement > Projectmedewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Omschrijving van de opdracht
Projectsecretaris (32 – 36 uur)
Locatie: Den Haag (en thuis)
Startdatum: 1 april 2023
Einddatum: 30 juni 2023
Optie op verlenging: ja, tot max van 3 jaar
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Ja
Sluitingsdatum: 22 maart 2023 om 09:00 uur
Als projectsecretaris Dienstverlening ben je verantwoordelijk voor ondersteuning van één of meerdere projecten in het Dienstverleningsdomein. De projectsecretaris rapporteert daarbij aan de projectleider en manager.Â
Je bent verantwoordelijk voor de ondersteuning van de innovatiegroep Service. Dit zijn pilotgemeenten, hun leveranciers, partners (MijnOverheid, A&O fonds, Dimpact) en een multidisciplinaire team van experts vanuit de VNG met o.a. architecten, businessanalis, juristen, beleid en het leveranciersmanagement. Je bent de spin in het web waar je regie en samenhang houdt en zelfstandig je eigen projecten trekt. Daarnaast zijn veel contacten met de (in)betrokkenen vanuit de pilotgemeenten en hun leveranciers. Je trekt volwaardig op met de projectleider.Â
Werkzaamheden en verantwoordelijkhedenÂ
- • Verantwoordelijk voor de ondersteuning van één of meerdere projecten in het Dienstverleningsdomein, met een primaire focus op het project Service.Â
- • Je vindt het leuk om als een spin in het web te opereren en houdt ervan om veel verschillende taken uit te voeren. Zo organiseer je netwerkbijeenkomsten voor gemeenten, bereid je gesprekken met de rijksoverheid of andere partners voor en houdt je bij wat de prioriteiten van het team zijn. Als projectsecretaris ondersteun je het team in dit proces.Â
- • Jij zorgt er samen met de projectleider voor dat het werk goed wordt verdeeld en aan alle acties wordt gedacht.Â
- • Jij zorgt voor het opstellen van de activiteitenplanning en realisatie van events;Â
- • Bewaakt de uitvoering van de acties binnen de kaders van het project;Â
- • Ondersteunt de projectleider bij de voortgangrapportages, administratie en overleggen;Â
- • Je beantwoord vragen van gemeenten en aanbieders, je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding, opvolging en uitvoering van de afspraken met leveranciers en gemeenten en zorgt voor een heldere communicatie naar gemeenten en aanbieders.Â
- • Je vindt het leuk om voor externen als vraagbaak te fungeren.Â
Resultaat van de opdrachtÂ
Het ondersteunen van het projectteam in hun proces en organisatie binnen dienstverleningsprojecten. Te starten met het project Samenwerking overheidsportalen, waarin gemeenten met andere overheden en ketenpartners hun dienstverlening aan burgers & ondernemers verbeteren.Â
Gevraagde kennis en expertise
Eisen`
Â
- HBO werk -en denkniveauÂ
- Minimaal 5 jaar werkervaring in een (project) ondersteuningsfunctie binnen 2 verschillende organisaties (benoemen in cv)
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een secretariële-, project ondersteuning en coördinerende rol of vergelijkbare rol met lokaal bestuur en kennis van de rijksoverheid.Â
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een secretariële-, project ondersteuning en coördinerende rol of vergelijkbare rol bij een of een soortgelijke organisatie in het openbaar bestuur.Â
- Kennis van en werkervaring met Office365, MSTeams, Sharepoint en TrelloÂ
- We gaan uit van gebruik van eigen telefoon en laptop (in geval van zzp'er).Â
Wensen
- Ervaring binnen bestuurlijke en politieke organisaties
- Ervaring met projectondersteuning, secretariële- of coördinerende rol bij een organisatie in het openbaar bestuurÂ
CompetentiesÂ
De functie vereist de volgende competenties, die worden getoetst in de (eventuele) gespreksronde:Â
- o ResultaatgerichtÂ
- o Goed in prioriteiten stellenÂ
- o ProactiefÂ
- o Goede planning en organisatie vaardighedenÂ
- o Sturing geven aan verschillenden disciplinesÂ
- o Uitstekende Nederlandse taalvaardigheid in woord en geschriftÂ
- o Je hebt ervaring met, gevoel voor en interesse in bestuurlijke/politieke verhoudingenÂ
- o AccuraatÂ
- o AnticiperenÂ
- o FlexibiliteitÂ
- o KlantgerichtheidÂ
- o Plannen en organiserenÂ
- o SamenwerkenÂ
- o Gevoel voor en interesse in bestuurlijke en politieke verhoudingen.Â
Dit is een opdracht binnen functieschaal 9.
NB:
– Reacties met goede motyivatie waarin ervaring en competenties terugkomen maken meer kans.Â