Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Secretarieel > Bestuurssecetaresse, Projectmanagement ondersteuning > Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Administratief > Administratief medewerker, Secretarieel > Secretaresse, Projectmanagement > Projectmedewerker, Projectmanagement > Overig (Projectmanagement), Secretarieel > Managementassistent, Projectmanagement ondersteuning > Overig (Project management Ondersteuning), Sociaal Domein > Overig (Sociaal Domein), Secretarieel > Overig (Secretarieel), Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Projectondersteuner sociaal domein (32 uur)
Locatie: omgeving Breda
Startdatum: 29 april 2024
Einddatum: 27 september 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Nee, payroll basis, ZZP'er kan wel reageren; neem contact met ons op om de contractvoorwaarden te bespreken
Projectdetachering: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w
Uiterste reactiedatum: 18 april 2024 om 16:00 uur
Wij zijn op zoek naar een
Projectondersteuner sociaal domein
32 uur per week
“Een klantgerichte projectondersteuner die er energie van krijgt om collega's te ontzorgen!”
Jouw nieuwe baan
Als Projectondersteuner ondersteun je de drie groepen in het Sociaal domein. Je ondersteunt collega’s bij het plannen van vergaderingen en indien gewenst maak je tijdens vergaderingen een afspraken-en actielijst. Je bereidt de vergaderingen voor, regelt vergaderruimte en nodigt desgewenst externe relaties uit. Verder houd je regie op de voortgang van processen en maakt hiervoor veelvuldig gebruik van het zaaksysteem en het financieel systeem SAP. Aan een aantal reguliere vergaderingen bied je secretariële ondersteuning en op verzoek bied je deze ondersteuning bij diverse projecten.
Naast deze inhoudelijke taken geef je ondersteuning aan de groepen voor wat betreft personele aangelegenheden. Kortom, een zeer afwisselende en uitdagende rol voor een collega die graag wil ontzorgen.
Jouw kracht
Je vindt het fijn om anderen administratief en inhoudelijk te ondersteunen. Klant- en vraaggericht werken is daarbij je tweede natuur. Daarbij wacht je niet af totdat de vraag gesteld wordt, maar ben je de vraag vaak al voor. En ook al ken je de inhoud niet altijd, je doorziet processen en procedures supersnel. Je beweegt je flexibel in een dynamische omgeving en houdt ervan snel resultaten te boeken. Je werkt zeer nauwkeurig in het vastleggen van gegevens. Je werkt graag samen met anderen en anderen werken graag samen met jou. Jou maken ze niet gek, want je bent een kei in het stellen van prioriteiten en het plannen van je werk. Communicatief ben je sterk, je stelt begrijpelijke brieven op zonder taalfouten.
Je beschikt minimaal over een afgeronde mbo-opleiding in bijvoorbeeld een secretarieel-administratieve richting. Daarnaast kent het digitale werken voor jou weinig geheimen, want je kunt met verschillende systemen en officeprogramma’s probleemloos uit de voeten.
FUNCTIE EISEN-/ WENSEN:
- specifieke vakkennis op het gebied van stevige administratieve / secretariële ondersteuning
- specifieke kennis van gemeentelijke processen, bij voorkeur binnen het sociaal domein
- beschikt over minimaal een afgeronde, relevante MBO opleiding
- relevante werkervaring op gevraagd werkterrein bij een gemeente / overheid
Gelieve rekening te houden met de gespreksronde op 23 april.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 36 u p/w.