Projectmedewerker #KRTZ1404813

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 14 oktober 2020
Reageren tot 15 oktober 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 28 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 60 per uur
Salaris €3.000 - 3.500 €3.500 - 4.000 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zoeken een servicegerichte vakvrouw/-man die accurate ondersteuning geeft aan meerdere onderzoeksprojecten tegelijk, waarbij hij/zij situationeel weet te reageren en te handelen. 

De kerntaken zijn:
• Het procesmatig en administratief ondersteunen van onderzoeksprojecten, mogelijk meerdere tegelijk. 
• Het bewaken en bevorderen van processen en procedures en het adviseren van de projectleider hierover. 
• Het realiseren van geordende, actuele onderzoeksdossiers. 
• Het initiëren, plannen, organiseren en bewaken van ondersteunende activiteiten in onderzoeken, zoals correspondentie en bijeenkomsten. 

Standaard werkzaamheden voor een onderzoeksproject: 
• Correspondentie: adviseren over juiste moment, format en ondertekening, uitvoeren
• Dossiervorming: opzetten van projectdossier, adviseren over inrichting, registratie van documenten, controleren op volledigheid
• Interviews: laten uitwerken van verslagen, verzending van (concept)verslagen, bewaken van ontvangst van commentaar en ondertekende verslagen 
• Relatiebeheer: verzamelen en vastleggen van contactgegevens
• Bijeenkomsten: plannen, organiseren, vergaderstukken distribueren
• Inzage en publicatie: samenstellen van verzendlijsten en briefteksten, verzorgen van goedkeuring daarvan, regelen van (rapport)vertalingen, verzorgen van logistiek rondom digitale en fysieke verzending
• Nazorg: evaluatiebijeenkomsten plannen, bijdragen aan interne evaluatie, overdracht en archivering

Vaardigheden/eigenschappen
Voor een kandidaat is belangrijk dat hij/zij goed kan luisteren en doorvragen, helder communiceert en een groot talent heeft voor plannen en organiseren. Daarnaast wordt van de kandidaat verwacht dat deze flexibel, assertief en proactief is en snel verbanden kan leggen. 
Projectervaring is zeer gewenst.

Overige
• Het gaat om een tijdelijke functie voor 28 uur per week. Startdatum bij voorkeur 2 november 2020. Looptijd 5 maanden, met mogelijkheid tot verlenging. 
• Mogelijk ontstaat in de loop der tijd de wens om het aantal uren te veranderen, indien het werkaanbod wijzigt.
• Een screening en taaltest zullen deel uitmaken van de procedure. 

——-

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 15 nov 2024    Expertise: Administratief medewerker, DIV medewerker
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 13 nov 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 14 nov 2024    Expertise: Business analist
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 10 nov 2024    Expertise: Administratief medewerker, Personeelsplanner, Overig (Administratief)

Onze partners