Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement ondersteuning > Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Projectmanagement > Overig (Projectmanagement), Projectmanagement > Projectmedewerker, Projectmanagement ondersteuning > Overig (Project management Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Dit ga je doen
We hebben een opdracht binnengekregen voor een langdurig project: Projectmanagement Ondersteuner. De Projectmanagement Ondersteuner ondersteunt en faciliteert de werkstroom, de werkstroommanager en de projectleiders van de diverse deelprojecten.
Jouw werkpakket als PMO wordt afgestemd op de actuele behoefte van de werkstroom en de deelprojecten binnen de werkstroom.
- workshops, projectoverleggen voorbereiden, o.a.. opstellen agenda, deelnemers uitnodigen, locaties regelen
- verslaglegging overleggen en pro-actief beheren actie- en issuelijsten
- input verzamelen, opstellen en tot stand doen komen van rapportages, besluitvormingsstukken, projectplannen, ojectvoortgang, evaluaties en lessons learned
- ondersteuning bij en coördinatie van projectbeheersingsaspecten, stakeholdermanagement en communicatie.
- document control: projectdossiers aanmaken, beheren
- Bijhouden Sharepoint in afstemming met de andere projectcoördinatoren binnen het programma
- ondersteuning op financiën/inkoop: maken inkoopopdrachten
- je bent het aanspreekpunt voor en runt zelfstandig de dagelijkse operationele zaken binnen het team.
- Faciliteren informatiesessie, werksessies en evaluaties
- Is een sparringpartner voor de projectleider, kan reflecteren
Â
Â
Dit zijn de eisen om in aanmerking te komen
- Je hebt  een afgeronde HBO opleiding
- Je hebt ervaring met Prince-2 en in het bezit van Prince 2 Foundation
- Je hebt 5 jaar ervaring binnen complexe, multidisciplinaire projecten
- Je hebt ervaring met MS Sharepoint en document management in algemeenheid
- Ervaring met MS-Office en TEAMSÂ
- Ervaring met werken in grote organisaties
- De voertaal van de afdeling is Nederlands, enkele documenten zijn in het Engels. Je dient dan ook te beschikken over een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift, Engels is een pré
- Je bent vaardig in het opstellen van project, management en voortgangsdocumenten.
Gedrag, Vaardigheden/ Competenties
- Planmatig werken: Effectief bepalen van doelen en prioriteiten. Het eigen werk op een zodanig manier organiseren dat de resultaten die gehaald moeten worden binnen de gestelde tijd en met de aanwezige middelen worden gerealiseerd
- Initiatief : kansen creëren of problemen signaleren en ernaar handelen. Begint eerder uit zichzelf en wacht niet
- Resultaatgericht: het actief gericht zijn op het behalen van resultaten en doelstellingen en de bereidheid om in te grijpen bij tegenvallende resultaten.
- Geordend: Op orde houden van project en vergaderdiscipline, documenten, actielijsten, etc
- Kwaliteitsgericht: hoge eisen stellen aan kwaliteit van producten en diensten en daarna handelen.
- Samenwerken: Kan zelfstandig deeltaken uitvoeren. Weet verbinding te creëren in de keten
Â
Dit project zal remote (thuiswerken) starten zolang de corona maatregelen actief zijn.Â
Intake gesprekken vinden plaats op 10, 11 of 12 februari via MS Teams. Mocht je in aanmerking komen, krijg je voor deze datum bericht.