Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement ondersteuning > Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Projectmanagement > Projectmedewerker, Projectmanagement ondersteuning > Overig (Project management Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht:Â Projectmanagement Ondersteuner (PMO)Â (20-36 uur)Â
Locatie: regio Utrecht
Startdatum: z.sm.
Einddatum: 31 dec 2023Â
Optie op verlenging: indien nodig
Uren per week: 20 – 36 uur (start is 20 uur, bij verlenging 36 uur)
Hybride werken mogelijk: Ja, in overleg
ZZP mogelijk: Ja
Â
Opdracht
Welkom in het uitdagende team van het Projectbureau van de gemeente!
Ben jij die ervaren projectondersteuner die wij zoeken? Als een ware spin in het web ga je de projectleiders en teamleden ondersteunen bij meerdere spannende projecten. Je bent de brug tussen verschillende teams en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Samen maken we de wereld een stukje mooier!
Jij bent de krachtige en proactieve motor achter het succes van onze projecten. Met jouw servicegerichte en dienstverlenende instelling los je uitdagingen op met een flinke dosis enthousiasme en oog voor detail. Bij jou is geen probleem te groot, geen deadline te kort.
Als onderdeel van ons enthousiaste team krijg je een diverse set taken en verantwoordelijkheden:
- Je ondersteunt de projectleiders en draagt actief bij aan de projecten.
- Agenda's beheren, stukken verzamelen en versturen, jij regelt het als een geoliede machine.
- Het organiseren van projectoverleggen en bijeenkomsten, waarbij je zorgt voor een positieve en energieke sfeer.
- Je bent de woordvoerder van de vergaderingen en legt op een heldere en inspirerende wijze de resultaten vast.
- De projectdossiers worden door jou beheerd en geordend als een georganiseerde genie.
- Je bewaakt de voortgang van acties en zorgt ervoor dat de administratieve procedures vlekkeloos verlopen.
- Correspondentiewerkzaamheden voer je met een stralende glimlach uit, waarbij je de positieve toon behoudt.
- Je ondersteunt bij de voorbereiding van ambtelijke en bestuurlijke besluitvorming, met een optimistische blik op de toekomst.
- Het opstellen van technische overdrachtsdossiers van projecten naar de beheer- en onderhoudsorganisatie, zodat de succesvolle afronding wordt gewaarborgd.
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
Minimale eisen
1. Minimaal een afgeronde opleiding op MBO 4 niveau;
2. Aantoonbare werkervaring als projectondersteuner;
3. Beschikbaar de eerste 6 maanden voor 20 uur per week, bij verlenging mogelijk 36 uur;
Extra gevraagde ervaring
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner van ruimtelijke projecten;
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het organiseren van bijeenkomsten en evenementen;
6. Recentelijk minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente;
7. Aantoonbare werkervaring met office 365, benoem waar dit is opgedaan.
Â
N.B: het betreft hier een schaal 8 functie.
Â
Competenties
Daadkrachtig, proactief, service- en dienstverlenend, communicatief sterk.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 40 uur per week.