Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement ondersteuning > Programmamanagement ondersteuner, Administratief > Administratief medewerker, Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Secretarieel > Secretaresse, Projectmanagement > Projectmedewerker, Secretarieel > Managementassistent, Projectmanagement ondersteuning > Overig (Project management Ondersteuning), Secretarieel > Overig (Secretarieel)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Projectsecretaresse / Projectassistent (24 – 32 uur)Â
Locatie: Eindhoven
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 -32 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal all-in tarief €35,-
Projectdetachering: Ja
Sluitingsdatum: 6 juli 2023 om 16:00 uur
Wij zijn op zoek naar een ervaren Administratief-secretarieel/ Project ondersteuner
Taken en verantwoordelijkheden:
- Het ondersteunen van het management;
- Agendabeheer van het mt (3 personen);
- Afspraken en TMs inplannen, beheren. Bijvoorbeeld Bila, sollicitaties, startgesprekken, etc.
- Administratieve ondersteuning MT;
- Overleggen/evenementen/(thema)bijeenkomsten inplannen, notulen maken, eventuele gasten uitnodigen;
- Het verrichten van project ondersteunende taken;
- Invoeren van opdrachtorders;
- Draagt zorg voor secretariële taken als; Kaarten bij verjaardag, ziekte, geboorte, overlijden, etc.
- Bloemetje bij jubileum. Cadeaubonnen;
- Het opbergen (digitaal) van stukken volgens vastgestelde instructies;
- Het in overleg met direct leidinggevende en medewerkers uitvoeren van overige werkzaamheden;
- Organiseren en plannen van overleggen;
- Administratieve ondersteuning Projectleiders;
- Verwerking van notulen en correspondentie;
- Voert overleg met Afdelingshoofd en Teamleiders ter afstemming van te plannen overleggen en gesprekken;
- Voert overleg met de financieel adviseur over de begroting begrotingswijzigingen en de jaarrekening;
- Overleg met collega’s andere afdelingen ivm organiseren overleggen, regelen kaarten, lunch, etc.
Â
FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:
- Indicatie salaris is maximaal €3100,- bruto obv 40 uur.
- Tarief is all-in maximaal €35,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
- MBO 4 niveau (administratief secretarieel) + aanvullende opleiding;
- Aantoonbare werkervaring, 3-5 jaar als secretaresse en/of Aantoonbare werkervaring, 3-5 jaar als Project ondersteuner;
- Accuraat
- Proactief, flexibel, klant -en resultaatgericht
- Benaderbaar en zichtbaar op de afdeling;
- Zelf organiserend vermogen en dienstverlenend met goede contactuele eigenschappen;
- Kennis van Microsoft Office/Teams
- Affiniteit met geautomatiseerde systemen;
- Affiniteit met projectmatig werken;
- Ervaring binnen overheid;
- Kortom- Veelzijdig en Assertief!
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 40 u p/w.