Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Human resource management > HRM medewerker, Human resource management > HRM adviseur, Human resource management > Overig (HRM)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
- Periodiek overleg met de aan jou gekoppelde leidinggevenden om alle P&O gerelateerde zaken te bespreken;
- Actieve rol bij Werving & Selectie binnen jouw domein;
- Regelmatig contact met werknemers als zij vragen of ondersteuning nodig hebben.
- Adviseren van de gemeentesecretaris/algemeen directeur voor personele aangelegenheden/rechtspositionele vraagstukken en organisatie brede P&O vraagstukken.
- Samen met je collega adviseurs het adviseren en ondersteunen van het MT voor P&O-aspecten bij organisatieontwikkeling (de vijf organisatiewaarden die zijn vastgesteld worden o.a. door trainingen en teambesprekingen verankerd in de manier van samenwerken binnen de organisatie);
- Uitwerken Strategisch HR-plan met collega adviseurs (er is een aantal strategische thema’s bepaald, deze vertaal je naar beleid en/of processen);
- Ontwikkelen van divers P&O beleid en bewaking van de uitvoering;
- Vertalen van de CAO-afspraken in nieuw beleid of nieuwe regelingen (in 2022 staat bijvoorbeeld de harmonisering van verlof centraal);
- Aanspreekpunt van de Ondernemingsraad binnen de gemeente en daarbij de bestuurder (de gemeentesecretaris) adviseren en ondersteunen in het kader van de Wet op de Ondernemingsraden en het
- Lokaal Overleg met de vakbonden;
- Aanspreekpunt politieke ambtsdragers.