Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Administratief medewerker, Secretarieel > Receptionist, Secretarieel > Overig (Secretarieel), Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wij zijn op zoek naar een Oproepkracht medewerker klantcontact Front- en Backoffice
We kijken uit naar een flexibel inzetbare medewerker die aan de slag gaat als receptioniste en front- en backoffice medewerker voor het behandelen van klantvragen.
We zoeken iemand die +/- 20 uur inzetbaar is op basis van een oproepcontract. Het mogen ook 2 medewerkers zijn met ieder 10 uur.
Wat zijn jouw taken?
• Als receptioniste ben je het eerste aanspreekpunt van onze klanten, servicegerichtheid
• Het verkopen van toegangsbewijzen en verlengen van diverse soorten abonnementen
• Verstrekken van informatie aan bezoekers
• Je bedient de telefooncentrale en omroepinstallatie
• Als backoffice medewerkers beantwoord je klantvragen die per mail of telefoon binnen komen.
• Je verricht administratieve werkzaamheden en zoekt informatie op in onze systemen
FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:
- Je bent flexibel inzetbaar van maandag t/m zondag. (Je kunt zelf je beschikbaarheid doorgeven.)
- Je bent klantvriendelijk
- Je bent computer vaardig.
- Je kunt een VOG (verklaring omtrent gedrag) verkrijgen.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden.
- Je kunt je zowel in het Nederlands als in het Engels goed uitdrukken.
- Je vindt het prettig om in een sportieve omgeving te werken en fysiek bezig te zijn.
- Je bent representatief
- Je bent 21 jaar of ouder.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.