Medior/ Senior Functioneel Beheerder #KRTZ4399744

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 25 november 2020
Reageren tot 30 november 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 1 januari 2021
Aantal uur 38 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Detacheringscontract
Opleidingsniveau HBO
Branche ICT
Verlenging Onbekend

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Detacheren / Freelance | Amsterdam | 38 uur

Sluitingsdatum: 30 / 11 / 2020 16.00

I.v.m. Covid-19 kan de werklocatie afwijken (b.v. thuiswerken)!

Ben jij een functioneel beheerder met gedegen kennis van ERP systemen en functionaliteiten? Heb jij werkervaring met PeopleSoft FSCM? Dan zijn wij op zoek naar jou. De positie betreft een Functioneel beheerder met medior niveau ervaring voor een project in Amsterdam. Binnen de organisatie wordt de applicatie PeopleSoft FSCM momenteel breed ingezet. Het is de bedoeling dat deze applicatie ondersteuning vangt vanuit ERP CC Beheer. Als Functioneel beheerder zal je werken aan het beheren van informatievoorziening omtrent de concernstaven en het doorvoeren van wijzigingen. Je voert onderzoeken uit naar de wensen van klanten en opdrachtgevers waarbij je anticipeert op hun behoeften. Verder begeleid je deze wijzigingen en verzorg je 2e lijn ondersteuning voor de helpdesk. Tevens adviseer je gebruikers ook bij problemen of complexe vraagstukken. Klinkt dit als een uitdaging voor jou? Stuur dan vandaag nog je CV op.

Functie details:

  • Marktconform tarief
  • Verwachte startdatum: 01 / 01 / 2021
  • Verwachte duur: 12 maanden
  • Nederlandstalige CV is vereist

Functie-eisen:

  • Hbo werk- en denkniveau met gedegen ICT kennis (b.v. Hbo in Informatica)
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring met functioneel beheer van een grootschalige gebruikersorganisatie
  • Minimaal 5 jaar recentelijke werkervaring met PeopleSoft FSCM 9.1/9.2 (bij voorkeur GL, AP, PO, AR, BI, AM, ePro, OM, CC en/of PC)
  • Minimaal 3 jaar recentelijke ervaring met PeopleTools
  • Minimaal 3 jaar recentelijke ervaring met BiSL, ASL en ITIL
  • Minimaal 3 jaar recentelijke ervaring met Servicedesk applicaties
  • Minimaal 1 jaar recentelijke ervaring met Crystal Reports/ XML Publisher
  • Kennis van BISL/ASL/ITIL
  • Expertkennis van de benodigde functionaliteiten van de tot ERP-keten behorende processen en systemen
  • Grondige kennis van de ontwikkel- en beheerproducten van de tot de ERP-keten behorende systemen
  • Kennis van projectmanagementtechnieken en projecttooling (b.v. Prince 2)
  • Kennis van de AO/IC richtlijnen

 

Aan te leveren gegevens:
• CV in Word formaat (zonder macro’s)
• Recente foto (mag vakantiefoto zijn)
• Korte Motivatie, 20 zinnen must!
• Eventuele vakanties en geplande interviews
• Beschikbaarheid/opzegtermijn
• Tariefindicatie

 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners