Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Secretarieel > Receptionist, Secretarieel > Overig (Secretarieel), Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wij zijn op zoek naar Frontoffice-medewerkers voor het KCC. (2* 24-28 uur)
Ben jij onze nieuwe energieke, vriendelijke en enthousiaste toekomstige collega? Ben jij er voor onze klant en kun jij je mouwen opstropen en zijn probleem via alle kanalen oplossen? Laat het ons weten!
Als nieuwe medewerker KCC:
• zet je de klant op de eerste plaats;
• start je met de telefonische dienstverlening;
• wordt je opgeleid door ervaren kwaliteitscoaches;
• leg je hiermee de basis om ook via de andere kanalen de klant te bedienen.
Eisen:
- een afgeronde studie op mbo 4 werk- en denkniveau;
- goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, Nederlands en Engels;
- graag al callcenterervaring!
- een vriendelijke, flexibele en positieve houding;
- bereid om soms buiten kantooruren te werken;
- stressbestendig en kunnen werken in een hectische omgeving.
- snel schakelen tussen applicaties;
- goed werken in teamverband;
- werken volgens een vierkant rooster (aanvang en einde dienst, koffie en lunchpauzes ed. zijn ingeroosterd).
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â