Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Datum interview: vrijdag 27 december 2019
Toelichting beschikbaarheid: Moet op 27 december 2019 's ochtends beschikbaar zijn voor een intake en per 6-1-2020 kunnen starten in verband met gepland inwerktraject
Opdrachtbeschrijving
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien
- mogelijk de call direct op lossen.
- Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk
- Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
- Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
- Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
- Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
- Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
- Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen
Achtergrond opdracht
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers.
Eisen
Opleiding, Certificaten, Kennisniveau
- MBO-4 richting ICT
- ServicemanagementÂ
- Ervaring op een ICT-servicedesk, mag ook stage ervaring zijn. (Half jaar is voldoende) / 1 jaar ervaring
- Maximale reistijd 1 uur
- ITILÂ V3/V4
Competenties
- Flexibel
- Analytisch
- Zorgvuldig
- Zelfstandig
- Klantgericht
- Sociale en communicatieve vaardigheden