Medewerker Servicedesk #KRTZ3719034

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 13 december 2019
Reageren tot 17 december 2019
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zwolle
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 juni 2020
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Datum interview: vrijdag 27 december 2019
Toelichting beschikbaarheid: Moet op 27 december 2019 's ochtends beschikbaar zijn voor een intake en per 6-1-2020 kunnen starten in verband met gepland inwerktraject

Opdrachtbeschrijving

  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien
  • mogelijk de call direct op lossen.
  • Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk
  • Analyseren van  meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
  • Routeren van meldingen naar andere  behandelaarsgroepen waar nodig
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
  • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
  • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
  • Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

Achtergrond opdracht
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers.

    Eisen
    Opleiding, Certificaten, Kennisniveau

    • MBO-4 richting ICT
    • Servicemanagement 
    • Ervaring op een ICT-servicedesk, mag ook stage ervaring zijn. (Half jaar is voldoende) / 1 jaar ervaring
    • Maximale reistijd 1 uur
    • ITIL V3/V4

    Competenties

    • Flexibel
    • Analytisch
    • Zorgvuldig
    • Zelfstandig
    • Klantgericht
    • Sociale en communicatieve vaardigheden
    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 20 jun 2024    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Informatiemanager, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)
    Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2024    Expertise: Werkplekbeheerder, Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
    Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 26 jun 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)
    Locatie: Purmerend    Uiterste reactiedatum: 17 jun 2024    Expertise: DIV medewerker

    Onze partners