Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Gepubliceerd op 13 december 2019
Reageren tot 17 december 2019
Bekeken
Reacties
Zichtbaar voor PRO
Locatie
Zwolle
Start datum
Zo snel mogelijk
Eind datum
30 juni 2020
Aantal uur
40 uur
Soort contract
Payroll contract
Opleidingsniveau
MBO
Branche
Overheid
Verlenging
Ja
Vakgebied & expertise
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Job alert aanmaken
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Datum interview: vrijdag 27 december 2019
Toelichting beschikbaarheid: Moet op 27 december 2019 's ochtends beschikbaar zijn voor een intake en per 6-1-2020 kunnen starten in verband met gepland inwerktraject
Opdrachtbeschrijving
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien
- mogelijk de call direct op lossen.
- Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk
- Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
- Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
- Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
- Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
- Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
- Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen
Achtergrond opdracht
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers.
Eisen
Opleiding, Certificaten, Kennisniveau
- MBO-4 richting ICT
- ServicemanagementÂ
- Ervaring op een ICT-servicedesk, mag ook stage ervaring zijn. (Half jaar is voldoende) / 1 jaar ervaring
- Maximale reistijd 1 uur
- ITILÂ V3/V4
Competenties
- Flexibel
- Analytisch
- Zorgvuldig
- Zelfstandig
- Klantgericht
- Sociale en communicatieve vaardigheden
Voor jou geselecteerde opdrachten
Locatie: Rotterdam Uiterste reactiedatum: 19 jun 2025 Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Den Haag Uiterste reactiedatum: 18 jun 2025 Expertise: Overig (Projectmanagement (non ICT) ), Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Hilversum Uiterste reactiedatum: 15 jun 2025 Expertise: Teamleider, Management (Communicatie & PR), Communicatieadviseur, Overig (Communicatie), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Hilversum Uiterste reactiedatum: 17 jun 2025 Expertise: HRM adviseur, Overig (HRM)