Medewerker Servicedesk ICT #KRTZ2147360

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 19 februari 2020
Reageren tot 24 februari 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Assen
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.500 - 3.000 €2.000 - 2.500 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Toelichting aanvraag: Kandidaat MOET 24-2-2020 kunnen starten.

Opdrachtbeschrijving

  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
  • Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk.
  • Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren.
  • Routeren van meldingen naar andere behandellaarsgroepen waar nodig.
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen.
  • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding.
  • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen.
  • Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.

Eisen
– Ervaring op een ICT servicedesk
– Maximale reistijd 1 uur vanaf standplaats
– Itil V3/V4

Competenties
– Flexibel
– Analytisch
– Zorgvuldig
– Zelfstandig
– Klantgericht
– Sociale en communicatieve vaardigheden

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten


Onze partners