Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Gepubliceerd op 19 februari 2020
Reageren tot 24 februari 2020
Bekeken
Reacties
Zichtbaar voor PRO
Locatie
Assen
Start datum
Zo snel mogelijk
Aantal uur
40 uur
Soort contract
Payroll contract
Opleidingsniveau
MBO
Salaris
€2.500 - 3.000 €2.000 - 2.500 per maand
Branche
Overheid
Verlenging
Ja
Vakgebied & expertise
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Job alert aanmaken
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Toelichting aanvraag: Kandidaat MOET 24-2-2020 kunnen starten.
Opdrachtbeschrijving
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
- Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk.
- Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren.
- Routeren van meldingen naar andere behandellaarsgroepen waar nodig.
- Voortgangsbewaking van openstaande meldingen.
- Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding.
- Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen.
- Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.
Eisen
– Ervaring op een ICT servicedesk
– Maximale reistijd 1 uur vanaf standplaats
– Itil V3/V4
Competenties
– Flexibel
– Analytisch
– Zorgvuldig
– Zelfstandig
– Klantgericht
– Sociale en communicatieve vaardigheden
Voor jou geselecteerde opdrachten
Locatie: Den Haag Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024 Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024 Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024 Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024 Expertise: Overig (Administratief)