Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
We hebben meerdere opdrachtgevers in het Noorden en oosten van Nederland. Op basis van jouw ervaring en interesse kunnen we samen een beste match maken. Dit gaat in overleg.
We zoeken mensen voor tijdelijke opdrachten, detachering met uitzicht op vast contract en vaste contracten. Ben je geïnteresseerd in een leuke baan als helpdeskmedewerker of IT servicedesk medewerker, reageer dan snel!Â
Â
Je werkzaamheden:
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
- Registreren van binnenkomende meldingen.
- Analyseren van meldingen om structurele problemen te signaleren.
- Voortgangsbewaking van openstaande meldingen.
- Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding.
- Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen.
- Beheren en uitgeven van hardware (laptops, telefoon)
Â
Eisen
– Min. 6 maanden ervaring op een ICT servicedesk bij overheid, gemeente of bedrijf
– Min. afgeronde MBO opleidingÂ
–Â ITIL certificering
– Windows 10 certificering
Je bent:
– Flexibel
– Analytisch
– Zorgvuldig
– Zelfstandig
– Klantgericht
– Sociale en communicatieve vaardigheden