Medewerker Servicedesk ICT #KRTZ4158891

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 11 maart 2020
Reageren tot 11 maart 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Assen
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
ZZP tarief € 35 40 45 per uur
Salaris €2.500 - 3.000 €2.000 - 2.500 per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je werkzaamheden:

  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
  • Registreren van binnenkomende meldingen.
  • Meldingen registreren en opvolgen servicemanagement tool TOPdesk
  • Analyseren van meldingen om structurele problemen te signaleren.
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen.
  • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding.
  • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen.
  • Beheren en uitgeven van hardware (laptops, telefoon)

 

Eisen
– Min. 6 maanden ervaring op een ICT servicedesk bij overheid, gemeente of bedrijf
– Min. afgeronde MBO opleiding 
– Ervaring met ITIL (certificering is een pre)

– Je bent woonachtig binnen 1 uur afstand van Assen
 

Je moet kunnen starten op 16 maart a.s.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Change manager, Consultant, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Implementatiemanager, Overig (ICT - Projectmanagement), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Zaandam    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Servicedesk medewerker
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Webredacteur, Overig (Webredactie)

Onze partners