Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Gepubliceerd op 11 maart 2020
Reageren tot 11 maart 2020
Bekeken
Reacties
Zichtbaar voor PRO
Locatie
Assen
Start datum
Zo snel mogelijk
Aantal uur
36 uur, 40 uur
Soort contract
ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau
MBO, HBO
ZZP tarief
€ 35 40 45 per uur
Salaris
€2.500 - 3.000 €2.000 - 2.500 per maand
Branche
Overheid
Vakgebied & expertise
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Job alert aanmaken
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Je werkzaamheden:
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
- Registreren van binnenkomende meldingen.
- Meldingen registreren en opvolgen servicemanagement tool TOPdesk
- Analyseren van meldingen om structurele problemen te signaleren.
- Voortgangsbewaking van openstaande meldingen.
- Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding.
- Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen.
- Beheren en uitgeven van hardware (laptops, telefoon)
Â
Eisen
– Min. 6 maanden ervaring op een ICT servicedesk bij overheid, gemeente of bedrijf
– Min. afgeronde MBO opleidingÂ
– Ervaring met ITIL (certificering is een pre)
– Je bent woonachtig binnen 1 uur afstand van Assen
Â
Je moet kunnen starten op 16 maart a.s.
Voor jou geselecteerde opdrachten
Locatie: Den Bosch Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024 Expertise: Change manager, Consultant, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Implementatiemanager, Overig (ICT - Projectmanagement), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024 Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Zaandam Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024 Expertise: Servicedesk medewerker
Locatie: Utrecht Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024 Expertise: Webredacteur, Overig (Webredactie)