Medewerker receptie/Gastheer-vrouw (tijdelijk) – regio Utrecht #KRTZ4240390

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 oktober 2023
Reageren tot 7 oktober 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2023
Aantal uur 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Medewerker receptie/Gastheer-vrouw (32 uur) 

Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Nee
Projectdetachering: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 8 oktober 2023 om 16:00 uur

In deze baan is geen dag hetzelfde! Jij bent het visitekaartje van de organisatie en daarmee het eerste aanspreekpunt voor bezoekers. Je ontvangt bezoekers aan de balie, geeft informatie en verwijst zo nodig door. Dankzij jou voelt iedereen zich welkom, want jij zorgt er voor dat alle bezoekers gezien worden. Je bent gastheer/-vrouw bij ceremonies rondom huwelijken, bij vergaderingen met externen een interne. Hierbij zorg je dat vergaderruimtes door jouw oog voor detail er pico bello uitzien en altijd klaar voor direct gebruik staan. Ook ben je inzetbaar voor licht administratief werk aan onze snelbalie voor het afhalen van paspoorten, rijbewijzen, kraskaarten, etc. 

Dit ben je 

  • Je werkt en denkt op mbo-niveau (een diploma middelbare hotelschool is een pre) en je hebt ruime ervaring in een soortgelijke functie; 
  • Een collega met pit die van aanpakken weet; jij ziet het werk en de losse eindjes liggen, bij ons mag je je handen uit de mouwen steken!  
  • Bij voorkeur heb je het certificaat Sociale Hygiëne (het schenken van alcohol behoort soms tot je taken) of bent bereid deze te behalen;  
  • Uiteraard ben je representatief en een kei in samenwerken en communiceren;  
  • Je hebt een gezonde dosis mensenkennis en houdt van het sociale contact met de inwoners; 
  • Flexibiliteit in werkdagen is een vereiste en af en toe ’s avonds werken is voor jou geen probleem.

 

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 3, bijv. diploma Middelbare Hotelschool;
    • Aantoonbare werkervaring als Gastheer/Gastvrouw.
    • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in een callcenteromgeving binnen de (semi-) overheid in de afgelopen 3 jaar;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker klantcontactcentrum bij een gemeente;
    • Bereid om bij wederzijdse interesse en bij gebleken geschiktheid in dienst te treden bij de opdrachtgever;
    • Een door de kandidaat zelf geschreven motivatie toegeschreven op deze opdracht.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
    Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

    Onze partners