Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > DIV medewerker, Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Postregistratie:
- Zaakgericht registreren van inkomende post en e-formulieren in ons document management systeem eDocs.
- Aanmaken zaakmappen voor gebruikers.
- Behandelen van vragen van collega’s (via TOPdesk of via de mail)
- Eventueel ondersteunen en/of vervangen medewerker voor het verwerken van in- en uitgaande post.
Eisen:
1. Werkzaamheden vinden plaats op locatie of thuiswerkplek;
2. Aanwezig op maandag t/m vrijdag;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met zaakgericht registreren van inkomende post in een document management systeem met eDocs;
4. Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 3 – 4 en een opleiding of cursus op gebied van informatiemanagement is een pré;
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met zaakgericht registreren van inkomende post in een document management systeem bij een overheidsorganisatie;
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar van de standaard Office-suite van Microsoft (Word, Excel, Outlook en etc.);
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.