Medewerker HRM (tijdelijk) #KRTZ9793331

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 1 juni 2022
Reageren tot 7 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Alphen aan den Rijn
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 december 2022
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als medewerker P&O ligt je focus op het ondersteunende en administratieve proces rondom personeel. Je werkt pro-actief samen met de adviseurs en de salarisadministratie, handelt zelfstandig rechtspositionele vragen en verzoeken van medewerkers en teamleider af en geeft advies op verschillende onderwerpen. Je houdt de personeelsadministratie up to date, waarbij je je verdiept in specialistische taakgebieden als instroom, doorstroom en uitstroom. Zo verwerk je bijvoorbeeld nieuwe opdrachten en vacatures op onze sociale media kanalen, en onze (nieuwe) ‘’werkenbij’’ website, heb je een bijdrage in de pre- en onboarding van nieuwe medewerkers, zorg je ervoor dat inhuur, doorstroom en uitstroom van medewerkers op een correcte manier administratief is verwerkt en zodoende juiste input is voor de real-time dashboarden. Ook heb je recente ervaring met de CAO regelingen en het verwerken van deze administratieve processen. Er wordt verder gewerkt aan het digitaliseren van processen in Motion en het beschrijven van werkprocessen in Blue Dolphin. Van jou wordt hierin een actieve bijdrage verwacht. Het team P&O is volop in beweging en ontwikkeling. Er gebeurt veel en het kan soms hectisch zijn. Het is dan ook belangrijk dat je flexibel en stressbestendig bent, makkelijk schakelt tussen werkzaamheden. Ook weet je met jouw accurate en efficiënte manier van werken vragen en verzoeken in no-time te behandelen. Je haalt veel plezier uit het verrichten van ondersteunende en administratieve en soms routinewerkzaamheden. Je hebt een positieve  persoonlijkheid die makkelijk contact maakt en samenwerkt. Je hebt het lef om de vraag achter de vraag te stellen. Je beschikt over uitstekende communicatieve eigenschappen en jij kunt je schriftelijk goed uitdrukken. Je bent leergierig én enthousiast om op een actieve wijze jouw bijdrage te leveren in de verdere ontwikkeling en digitalisering van processen.

Eisen:

  • Je hebt minimaal een MBO niveau 4 werk- en denkniveau en een diploma op het P&O-vakgebied. Verder heb je bij voorkeur ervaring met geautomatiseerde systemen, zoals Motion (Pro/Recruit) en Topdesk of je bent in staat om je digitale systemen snel eigen te maken. Ook beschik je over kennis op het gebied van relevante wet- en regelgeving en van begrippen op arbeidsvoorwaardelijk en personeelsgebied.

    1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker P&O;
    2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
    3. Aantoonbare werkervaring op het gebied van P&O bij een gemeentelijke organisatie;
    4. Aantoonbare werkervaring met de uitvoering van de gemeentelijke CAO en instroom;
    5. Een afgeronde opleiding in de richting van P&O;
    6. Ervaring met de gemeentelijke P&O systemen: Motion, Motion Pro, Motion recruit, pré;

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 7 dec 2022    Expertise: Projectmanagement ondersteuner
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 18 dec 2022    Expertise: Agile coach
Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 11 dec 2022    Expertise: Woordvoerder, Overig (Communicatie)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 7 dec 2022    Expertise: Scrum master ICT

Onze partners