Medewerker P&O (tijdelijk) #KRTZ6707577

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 mei 2023
Reageren tot 17 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Halsteren
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 2 februari 2024
Aantal uur 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Medewerker P&O (32 uur) 

Locatie: omgeving Halsteren
Startdatum: 1 juni 2023
Einddatum: 2 februari 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Nee (payroll)

Sluitingsdatum: 18 mei 2023 om 10:00 uur

Wat ga je doen?
Als medewerker P&O ben je verantwoordelijk voor het verwerken van personeelsmutaties in het personeelsinformatie- en salarissysteem ADP en de bevestiging hiervan per brief of e-mail. Daarnaast verricht je administratieve werkzaamheden voor de personeelsadviseurs. Je beantwoordt vragen over arbeidsvoorwaardelijke en andere P&O-zaken op het gebied van verzuim, werving en selectie en opleidingsvragen. Ook begeleid je sollicitatieprocedures; je plant sollicitatiegesprekken in en handelt deze procedures af.

Wat neem je mee?
We zoeken iemand die goed kan samenwerken en klantgericht is. We vinden het belangrijk dat je initiatief neemt en nauwkeurig en gestructureerd werkt. Je vindt kwaliteit belangrijk en kunt goed organiseren en prioriteiten stellen. Je hebt inzicht in P&O-systemen en -processen en vindt het leuk om hier verder in te duiken.

 

FUNCTIE EISEN-/ WENSEN:

  • Je hebt MBO+ werk -en denkniveau (bij voorkeur richting administratie en/of HRM);
  • Kennis van en ervaring met het werken met een personeelsinformatie -en salarissysteem. En als dat ADP is, is dat mooi meegenomen.
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie en bent bij voorkeur direct inzetbaar.
  • Je kunt goed samenwerken, maar ook prima alleen uit de voeten.
  • Je bent digitaal vaardig en hebt rechtspositionele kennis van en ervaring met de Cao gemeenten.
  • Je bent stressbestendig, flexibel en gaat klantgericht te werk. 
  • Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Projectmanager ICT, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 21 jul 2024    Expertise: Content specialist, Overig (Communicatie), Overig (Webredactie)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners