Medewerker Personeelsadministratie #KRTZ9548457 | KROOTZ Interim & ZZP

Medewerker Personeelsadministratie #KRTZ9548457

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 27 mei 2021
Reageren tot 3 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Apeldoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 28 uur, 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gezondheidszorg I Welzijn
Verlenging Interim opdracht

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

We zoeken een flexibele, stressbestendige en accurate collega in de functie van medewerker HR Serviceteam, verwerkingsgroep personeelsadministratie.

Afdeling:
Wij voeren zelfstandig een adequate salaris-, verzuim- en personeelsadministratie. Wij zijn onder andere verantwoordelijk voor een tijdige en juiste uitbetaling van salarissen, een tijdige en correcte verstrekking van correspondentie en het verzorgen van arbeidscontracten en mutaties.

Werkzaamheden:
Onze afdeling is volop in beweging als het gaat om ontwikkeling, efficiëntie en kwaliteit. Jij speelt daarin als medewerker HR Serviceteam Personeelsadministratie een belangrijke rol. Je verzorgt binnen een team van gemotiveerde medewerkers de volledige personeelsadministratie en alle daarmee gerelateerde werkzaamheden. Het accent zal, in verband met de tijdelijkheid van de vacature, voor jou liggen op de administratieve afhandeling van mutaties in AFAS, correspondentie, het maken van arbeidsovereenkomsten, signaleringen bijhouden en het verwerken van diverse handmatige mutaties die (nog) niet via AFAS kunnen.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • Je kan in ieder geval werken op woensdag, donderdag en vrijdag;
  • Een groot deel van onze werkzaamheden vindt plaats in AFAS. Daarom is een goede kennis van en ruime ervaring met AFAS InSite en AFAS Profit een must;
  • Je hebt 2 tot 5 jaar relevante werkervaring opgedaan in een vergelijkbare functie;
  • Ervaring in een zorg gerelateerde omgeving is een pré;
  • Je functioneert op MBO+ of HBO niveau, minimaal afgeronde MBO-4;
  • De gesprekken vinden plaats op 7 juni;
  • Je beschikt over goede communicatieve mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
  • Ook beschik je over doorzettingsvermogen. Deadlines maken je niet onrustig en je bent inventief bij het oplossen van problemen.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 26 jul 2021    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 14 jun 2021    Expertise: MarCom adviseur, Overig (Communicatie), Overig (Marketing)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2021    Expertise: Medewerker Marketing & Communicatie, Overig (Communicatie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 15 jun 2021    Expertise: Administratief medewerker, Financieel medewerker, Overig (Sociaal Domein), Overig (Administratief)

Onze partners