Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement ondersteuning > Programmamanagement ondersteuner, Administratief > Administratief medewerker, Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Projectmanagement > Projectmedewerker, Projectmanagement > Overig (Projectmanagement), Projectmanagement ondersteuning > Overig (Project management Ondersteuning), Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Medewerker Opleidingen Project en Advies  (40 uur)
Locatie: Eindhoven
Startdatum: 21 augustus 2023
Einddatum: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 40 uur
ZZP mogelijk: Nee, projectdetachering
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w
Uiterste reactiedatum: 11 augustus 2023 om 16:00 uur
Je bent een topper in klantcontact die communicatief zowel mondeling als schriftelijk vaardig is.
Zo ga jij deze uitdaging aan
Jij bent de spil voor de organisatie van (nieuwe opleidingen). Mede dankzij jou worden deze perfect georganiseerd waardoor we alleen maar tevreden klanten aan de lijn krijgen!
Je analyseert vragen en problemen van klanten die binnenkomen bij onze ServiceDesk. Deze kun je omzetten naar een advies richting klanten of collega's. Verder informeer en adviseer je klanten over bestaande producten en diensten. Dit houdt o.a. in dat je zowel telefonisch als per mail vragen beantwoordt en advies geeft over opleidingen. Je bent hierin het gezicht van de organisatie richting de klant.
Als Medewerker Project en Advies organiseer en plan je opleidingen die zich veelal in projectfase bevinden. Je brengt structuur aan, houdt overzicht en fungeert als aanspreekpunt. In nauwe samenwerking met de projectleider, functioneel applicatiebeheerder, business partner en planner maak en test je structuren voor de opleidingen in onze systemen en zorg je ervoor dat docenten, planners en cursisten over alle informatie beschikken die ze nodig hebben.
Tevens doe je op eigen initiatief verbetervoorstellen en onderneemt actie om deze tot uitvoer te brengen. Ten slotte stem je intern af en informeer je zowel schriftelijk als mondeling collega's, opdrachtgevers en hun contactpersonen, alsmede extern en opleidingsinstituten. Je draagt er zorg voor dat interne (plan) processen geoptimaliseerd worden en stemt dit op de juiste wijze af met de betrokken collega's.
Â
FUNCTIE EISEN / -WENSEN:
We zoeken een collega die bereid is om de handen uit de mouwen te steken, houdt van een gezellige werkomgeving en nieuwsgierig is om dingen te leren. Je bent een gedreven, klantgerichte professional die zowel zelfstandig als in een team kan functioneren. Je haalt energie uit ad-hoc werkzaamheden en zeer afwisselend werk met verschillende deadlines. Je bent dus in staat om veel ballen in de lucht te houden en je houdt van pionieren. Je bent flexibel, stressbestendig, toont initiatief en bent te allen tijde resultaatgericht. Natuurlijk kun je goed monitoren en de voortgang bewaken.
Verder heb je:
- Hbo werk- en denkniveau.
- Ervaring op het gebied van plannen & organiseren en heb je aantoonbare ervaring met projectmatig werken.
- Je hebt aantoonbare affiniteit met klantcontact en bent zowel mondeling als schriftelijk communicatief vaardig.
- Uitstekende kennis van relevante kantoorautomatisering (MS Office Pakketten)
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.