Medewerker Offerte en Advies verzekering (tijdelijk) #KRTZ8552156

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 mei 2023
Reageren tot 17 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 28 april 2024
Aantal uur 32 uur, 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Salaris €3.000 - 3.500 €3.500 - 4.000 Marktconform per maand
Branche Bank- | verzekeringswezen

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Medewerker Offerte en Advies verzekering (32 – 40 uur) 

Locatie: Eindhoven
Startdatum: zsm
Einddatum: 30 november 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 40 uur
ZZP mogelijk: Nee (detachering, payroll)

Sluitingsdatum: 18 mei 2023 om 16:00 uur

Als Medewerker Offerte- en advies speel je een belangrijke rol in het proces voor potentiële klanten die niet bij ons verzekerd zijn. Je volgt leads op, achterhaalt klantwensen, geeft advies, stelt passende offertes op en zorgt dat deze resulteren in een product.

Jouw uitdaging:

  • Je volgt leads op middels een empathisch gesprek, waarbij je verkoopsignalen hoort en meeneemt in je gesprek;
  • Je levert op maat offertes, afgestemd op klantwensen;
  • Je onderhoudt contact met klanten over de uitgebrachte offertes;
  • Je voert de gemaakte afspraken uit en verzorgt de administratieve afhandeling;
  • Je werkt nauw samen met collega's in de keten;
  • Je draagt bij aan een verdere positionering van team Offerte- en advies;
  • Je geeft je collega’s uit de keten gevraagd en ongevraagd advies teneinde een excellente dienst te verlenen;
  • Je signaleert en benut kansen om meer offerteaanvragen te krijgen en er voor te zorgen dat deze vaker tot een product leiden.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Indicatie salaris is maximaal €3700,- bruto obv 40 uur.
  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring met telefonisch klantcontact;
  • Je hebt ervaring met het adviseren van klanten;
  • Je kunt goed luisteren en bent empathisch;
  • Je bent op toerbeurt ook inzetbaar op weekenddiensten (zaterdag in de lijn, zondag als achterwacht). Het rooster wordt in afstemming met elkaar gemaakt.

Daarnaast herken je jezelf in het volgende:

  • Je bent in staat om klantwensen te achterhalen en deze om te zetten naar een passend advies;
  • Je weet jouw empathische- en commerciële kant goed te combineren (‘warm zakelijk’);
  • Je stuurt op een gesprekstijd, passend bij de te verlenen dienst, zonder de kwaliteit van de dienstverlening te kort te doen;
  • Je bent een doorpakker en hebt een no-nonsense instelling;
  • Je benoemt zaken die benoemd moeten worden om het als team steeds beter te doen.

Hybride werken: je hebt de mogelijkheid om op ons hoofdkantoor in Eindhoven, een andere locatie én vanuit je eigen huis te werken. Je wordt gemiddeld 1x per week op kantoor verwacht. De andere dagen bepaal je zelf waar je werkt.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners