Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar medewerkers Klantenservice
** Update **
Onze opdrachtgever is enkel op zoek naar kandidaten met minimaal 2 jaar relevante ervaring en een afgeronde HBO opleiding.
Wat ga je doen?
Hoofdactiviteiten zijn het beantwoorden van inkomend call en mail verkeer. Je wordt opgeleid om 80% van het binnenkomend verkeer zelfstandig af te handelen. Je wordt ondersteund door een kennismatrix, opleidingsdocument en een vraagbaak.
• Aantal af te handelen calls ligt tussen de 30-50 per dag
Â
Wie ben je?
Communicatief vaardig in woord en geschrift.
Beschikt over empatisch vermogen.
Klantgerichte benadering.
Professionele werkhouding, leergierig.
In staat tot het zelfstandig uitvoeren van taken, maar zeker ook een teamspeler.
Zelfkritisch, feedback kunnen geven en ook kunnen ontvangen.
Stressbestendig. De drukte op het CC fluctueert. Het is soms hollen of stilstaan.
Details:
• Afgeronde HBO opleiding (dus geen MBO-4)
• In het bezit van WFT Basis (dus niet studerende)
• Recente ervaring met telefonisch klantcontact in een klantcontactomgeving (afgelopen 2 jaar), geen receptiefunctie
• Affiniteit en een opleiding in de financiële richting is een grote pré!
• Stressbestendig. De drukte op het CC fluctueert. Het is soms hollen of stilstaan.
• Kandidaten moeten het commitment van minimaal 9 maanden afgeven.
• Hoofdactiviteiten zijn het beantwoorden van inkomend call en mail verkeer. Je wordt opgeleid om 80% van het binnenkomend verkeer zelfstandig af te handelen. Je wordt ondersteund door een kennismatrix, opleidingsdocument en een vraagbaak.
• Aantal af te handelen calls ligt tussen de 30-50 per dag
• WFT basis is een MUST! (Dus niet bereid dit binnen 3 maanden te halen)
• Reistijd max. 45 minuten enkele reis.
• Mondeling en schriftelijk heel vaardig. NL is een eis!