Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Administratief medewerker, Secretarieel > Receptionist, Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Als medewerker KCC ben je het visitekaartje van de gemeente en het eerste aanspreekpunt voor de burger. Je geeft de burger een warm gevoel en bent de spin in het web voor het telefonisch klantencontact. Je levert informatie aan bewoners, bezoekers, bedrijven en instellingen over de producten, projecten en diensten van de gemeente. Wij zijn op zoek naar bevlogen en flexibele medewerkers die ons dagelijks komen ondersteunen tijdens de piekmomenten. Dit betekent dat je dagelijks van 9.00/10.00 tot 15.00/ 15.30 uur aan het werk zult zijn.
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
- Een afgeronde MBO niveau 3 opleiding;
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in een gemeentelijk Klant Contact Centrum;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar in een callcenteromgeving;
- Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie de afgelopen 3 jaar;
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met de volgende onderdelen:Â
– Key2kcc;
– Key2belastingen;
– Accres;
– Suite;Â
– Het Office-pakket.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.