Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Werkplekbeheerder, ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Als Medewerker IT Service Desk geef je ondersteuning aan gebruikers bij vragen, los je storingen op en handel je verzoeken af voor alles wat met IT te maken heeft. Je configureert werkplekapparatuur (laptops, mobiele telefoons), reikt die uit aan gebruikers en beheert ze opvolgend in het gebruik. Verder voer je beheer uit over gebruikersaccounts met bijpassende rechten en licenties.
Vanuit jouw rol ben je het eerste aanspreekpunt voor de gebruikers voor alle IT-zaken. Je helpt hen zoveel mogelijk zelf met alles, maar als dat niet kan zet je de melding door naar specialisten in de 2e-lijn. Samen met jouw collega’s van de Servicedesk vorm je ‘het gezicht’ van de IT-afdeling. Je gaat daarom dienstverlenend en klantgericht te werk. Ook het administratieve deel van je werk geef je gepaste aandacht, je zorgt voor een adequate vastlegging van de afhandeling van je meldingen in TOPdesk.
Om je een beeld te geven van de ontwikkelingen die in de komende periode bij ons spelen en waar je als Medewerker IT Service Desk in je werk onder meer mee te maken krijgt:
- Vergroten en optimaliseren van het gebruik van het M365-platform en van Office 365 incl. Teams.
- Breder aansluiten op en gebruik gaan maken van het Microsoft Azure-platform.
- Transitie van applicaties naar de cloud.
- Migreren van de mobiele telefoons naar een nieuwe beheeromgeving – van Mobile Iron naar Microsoft Endpoint Manager.
- Op orde houden en verhogen van het niveau van informatiebeveiliging en IT-security.
- Stroomlijnen van de werkprocessen op de Service Desk.
- Verbeteren van de inrichting van TOPdesk.
FUNCTIEWENSEN EN- EISEN
- Een afgeronde opleiding op minimaal op MBO-niveau 3 ICT.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker op een IT Service Desk in de afgelopen 5 jaar.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Active Directory én TOPdesk in de afgelopen 5 jaar.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met MS Office 365 én virtuele werkplekomgevingen – bijv VDI, Citrix.
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Microsoft Endpoint Manage.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de functie van medewerker op IT Service Desk bij een (lokale) overheid.
- Aantoonbaar in het bezit van certificaat ITIL Foundation – minimaal V3.
Aanbieden kan tot maandag 31 oktober 2022 om 10:00 uur. CV's worden tussentijds beoordeeld, indien er eerder een geschikte kandidaat is gevonden, sluit de aanvraagprocedure.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.