Medewerker ICT Servicedesk #KRTZ6309663 | KROOTZ Interim & ZZP

Medewerker ICT Servicedesk #KRTZ6309663

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 mei 2021
Reageren tot 9 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO-4
ZZP tarief € 46 per uur
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Interim opdracht, Deta-vast

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Context
De afgelopen jaren is er flink gebouwd aan het IT-landschap naar aanleiding van interne en externe ontwikkelingen – zoals de implementatie van de virtuele werkplekomgeving en Office 365 met MS Teams. De Service Desk is het eerste aanspreekpunt voor IT-gerelateerde vragen en problemen en is daarmee een belangrijk visitekaartje van I&A.

Op dit moment is er een grote behoefte om verbetering te brengen in de procedures en processen van de Service Desk in samenhang met die van de andere teams en afdelingen. Ook de klanttevredenheid en de kwaliteit en snelheid van afhandeling van verzoeken en aanvragen verdienen aandacht.

Opdracht
Als Medewerker Servicedesk geef je ondersteuning aan gebruikers bij vragen, los je storingen op en handel je meldingen af. Vanuit jouw rol ben je het eerste aanspreekpunt vanuit de gebruikersorganisatie en meld  je storingen en problemen met applicaties en technische infrastructuur door naar specialisten in de 2e-lijn.

Samen met jouw collega’s van de Servicedesk vorm je ‘het gezicht’ van de afdeling I&A. 
Je gaat daarom sensitief en dienstverlenend te werk. Daarnaast ga je het gesprek aan met gebruikers over reeds beschikbare informatie en gemaakte afspraken zoals te volgen procedures. Daarnaast zorg je voor zorgvuldige vastlegging van de afhandeling van meldingen in TOPdesk.

Andere werkzaamheden zijn: het uitreiken van werkplekapparatuur aan medewerkers en het uitvoeren van werkplekbeheer.

Afdeling I&A
Deze opdracht voer je uit bij de afdeling Informatiemanagement en Automatisering (I&A). Deze afdeling bestaat uit twee teams met in totaal circa 45 medewerkers, te weten Team Informatisering en Team Automatisering.  De Servicedesk heeft 6 medewerkers en vormt samen met Team Infrastructuur & Werkplek het Team Automatisering. De Servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers met een probleem of een vraag met betrekking tot de ICT-dienstverlening. In deze periode van corona overleggen we veel via MS Teams werk je deels thuis en deels op kantoor – naar verwachting circa 50% – 50%.

    Functie eisen
    1. Afgeronde opleiding op MBO-4 niveau in de richting van ICT;
    2. Beschikbaar vanaf uiterlijk 1 juli 2021 voor minimaal 9 maanden en minimaal 32 uur per week;
    3. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker op een ICT Servicedesk in de afgelopen 6 jaar;
    5. Je staat open voor een dienstverband bij de opdrachtgever na afloop van de opdracht;
    6. Maximale reistijd 45 minuten enkele reis;
    7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met processen in TOPdesk in de afgelopen 4 jaar (vermeld duidelijk in het cv van wanneer tot wanneer je deze werkervaring met processen in TOPdesk hebt opgedaan);
    8. In het bezit van certificaat ITIL Foundation – minimaal V3;
    9. Basis kennis én werkervaring met MS Office 365;
    10. Basis kennis én werkervaring met Mobile Device Management (Intune/Microsoft End Point Manager);
    11. Basis kennis van Windows Active Directory;
    12. Basis kennis én werkervaring met Virtual Desktop Infrastructure (VDI);
     

    Competenties
    Wij zoeken iemand die denkt vanuit een klantbeleving, sensitief en initiatiefrijk is en tijdig communiceert in geval van escalaties. Je kunt goed overzicht bewaren en werkt nauwkeurig. Je kunt uitermate goed zelfstandig werken en je hebt goede sociale vaardigheden.

    Daarnaast zijn de volgende competenties ook belangrijk:

    • Schriftelijk en mondeling communicatief sterk;
    • Flexibel (incidenteel werkzaamheden verrichten buiten kantoortijden);
    • Stressbestendig;
    • Empathisch vermogen;
    • Samenwerken;
    • Klantgericht;
    • Teamwerker én zelfstarter;
    • Analytisch vermogen, scherp, kritisch, oog voor detail;
    • Resultaatgericht;
    • Actieve werkhouding, nieuwsgierig, pakt aan, en hands-on mentaliteit.
    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 26 jul 2021    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 14 jun 2021    Expertise: MarCom adviseur, Overig (Communicatie), Overig (Marketing)
    Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2021    Expertise: Medewerker Marketing & Communicatie, Overig (Communicatie)
    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 15 jun 2021    Expertise: Administratief medewerker, Financieel medewerker, Overig (Sociaal Domein), Overig (Administratief)

    Onze partners