Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Human resource management > HRM medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Stel je eens voor dat jij alle managers en medewerkers kunt helpen bij het beantwoorden van al hun vragen op het gebied van arbeidsvoorwaarden en het gebruik van het systeem Workday. Ook hier zorg jij voor. Zeker omdat je als medewerker HR Services Klantondersteuning team Arbeidsvoorwaarden niet alleen de vraag beantwoordt die gesteld wordt, maar ook omdat je in staat bent om proactief te handelen en vragen te beantwoorden voordat ze gesteld worden. Je doet alles om ervoor te zorgen dat de interne klant in één contact antwoord krijgt op al zijn arbeidsvoorwaardelijke vraagstukken.
Impact creëren
• Via chat en telefoon gebruikersvragen beantwoorden;.
• Het geven van gebruikersondersteuning met betrekking tot alle arbeidsvoorwaardelijke onderwerpen;
• Continu verbeteren van de dienstverlening;
• Signaleren en inventariseren van klantwensen en -behoeften
Met jouw talenten
Natuurlijk ben jij klantgericht en beschik je over een flinke portie communicatiekracht, resultaatgerichtheid en kwaliteitsgerichtheid. Juist die eigenschappen maken jou tot een goede medewerker Klantondersteuning, zeker in combinatie met:
• Afgeronde HBO-bachelor opleiding;
• Minimaal 1 tot 3 jaar werkervaring;
• Affiniteit met HR-vraagstukken
• Ervaring met de LEAN-werkwijze is een pre
• Systeemkennis (SAP en Workday)