Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > DIV medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Je opent de ingekomen post en beoordeelt welke post geregistreerd moet worden. Vervolgens voorzie je de poststukken van de juiste metadata en koppel je ze aan het juiste zaaktype in het documentmanagement systeem Corsa. Daarnaast voer je kwaliteitscontroles uit op de gescande en geregistreerde documenten.Â
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
- Minimaal afgeronde mbo niveau 3 opleiding op het gebied van informatie- en documentatiemanagement (bijvoorbeeld SOD of Leergang Informatiebeheer;
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker registratie;
- Aantoonbare werkervaring met het programma Corsa;
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeente
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.