Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Administratief medewerker, Financieel > Financieel medewerker, Financieel > Overig (Financieel)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wij zijn op zoek naar een Medewerker Crediteurenadministratie.
Bij de organisatie werk je op locatie en vanuit huis. Hybride werken is bij ons goed geregeld. We dagen je uit en bieden veel mogelijkheden om je werk/privé-balans goed in te delen, zodat je lekker in je vel zit.
Taken:
- een belangrijke bijdrage leveren aan continu verbeteren van de processen;
- problemen oplossen;
- gegevens in administratieve systemen verzamelen, controleren, corrigeren, invoeren en opslaan bij de crediteuren, de debiteuren- en de grootboek administratie;
- vragen van klanten, leveranciers en collega’s afhandelen en middels continu verbeteren zorgdragen voor het verminderen van het aantal vragen.
Â
Eisen:
- Maximaal uurtarief €45,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
- en afgeronde MBO-opleiding bedrijfsadministratie of een administratieve richting en HBO werk- en denkniveau;
- meerdere jaren ervaring in een financieel administratieve functie;
- het vermogen om snel te schakelen in een veranderende situatie;
- affiniteit met geautomatiseerde (financiële) systemen;
- kennis van AFAS is een pré;
- een systematische werkmethodiek.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.