Medewerker Crediteuren Administratie (tijdelijk) #KRTZ9946128

Opdracht informatie

Gepubliceerd op 23 juni 2022
Reageren tot 29 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 20 december 2022
Aantal uur 38 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche FMCG

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

We are looking for 1 candidate with 4-5 years of AP experience, so quite experienced but not people who expect to run the show. English is the Company language so that is a must (any other European language is a plus but not compulsory).
SAP and purchase orders experience would really help.

Altijd al in een groot, gezellig en internationaal Finance team willen werken? En is crediteurenadministratie jouw ding? Lees verder, want dan zijn wij opzoek naar jou!

Als Medewerker Crediteuren Administratie ben je onderdeel van het Transaction Processes team in ons Financial Shared Service Center. Samen met het team ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie van inmiddels 9 verschillende landen inclusief lokale wet- en regelgeving, best een uitdaging! Op dagelijkse basis werk je aan het tijdig en volledig verwerken van de administratie in het SAP-systeem. Je onderhoudt stamgegevens van crediteuren, verwerkt facturen, pakt declaraties op en zorgt dat de juiste checks zijn gedaan. Is er groen licht? Dan zorg jij voor de betaling en archivering. Verder kijk je naar openstaande postenbeheer voor de crediteuren en doe je controles op het tijdig betalen van de vervallen facturen. Daarnaast behoort ook het up-to-date houden van alle tussenrekeningen tot jouw taken. Een belangrijk onderdeel van jouw werk is het monitoren van processen en zorg je dat belangrijke afspraken worden gemaakt. Als aanspreekpunt voor de organisatie beantwoord je vragen op het gebied van (historische) boekingen en facturen of help je budgethouders met het inrichten van het accorderingsproces. Werken in het FSSC betekent dat elke dag anders is. Je helpt mee met het opzetten van processen, kijkt mee voor verbeteringen of helpt met de opstart van een nieuw land. Goede ideeën? Die zijn altijd welkom!

 

    Eisen:

    Jij bent een echte teamspeler en houdt van een dynamische omgeving. In drukke periodes weet jij het overzicht te behouden en rust te bewaren. Het bijdragen aan verdere professionalisering van onze financiële administratie zie je als een uitdaging en je houdt ervan om proactief je handen uit de mouwen te steken. Daarnaast ben je nauwkeurig en heb je oog voor detail. 

    • Een afgeronde MBO-4 opleiding in financiële of economische richting
    • 1 jaar+ werkervaring in een soortgelijke functie
    • Ervaring met het werken in Excel
    • Goede beheersing van de Engelse taal
    • Goede beheersing van een van de Slavische talen is een pre

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL  of ENGen waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 28 jun 2022    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 jun 2022    Expertise: Android developer
    Locatie: Utrecht, Remote    Uiterste reactiedatum: 30 jun 2022    Expertise: Business development manager, Consultant, Business Consultant, Overig (Management & Consulting)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 28 jun 2022    Expertise: Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

    Onze partners