Medewerker Contactcenter Hypotheken (tijdelijk) #KRTZ3551394

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 september 2022
Reageren tot 22 september 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amersfoort
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 september 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Bank- | verzekeringswezen

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een: Medewerker Contactcenter.

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie als Medewerker Contact Center? Wil jij graag veel leren en aan je toekomst werken? Wij zijn op zoek naar nieuwe collega’s die ons enthousiaste team komen versterken. Je krijgt een interne opleiding van 3 tot 6 maanden, zodat je goed voorbereid aan de slag kunt. Naast telefonisch contact beantwoord je ook email verkeer. Daarnaast zijn er mogelijkheden om deel te nemen aan allerlei projecten en kun je deelnemen aan ons learning center, waar je kunt kiezen uit verschillende cursussen en opleidingen!

Wat ga je doen?

Je zorgt voor afhandeling van alle inkomende telefonische vragen en email en hebt rechtstreeks contact met consumenten, intermediairs en geldgevers. Als Medewerker Contact Center heb je ook contact met alle afdelingen binnen de Business Unit Operations.

De functie: Het zelfstandig beantwoorden van vragen, van consumenten, intermediairs en geldgevers. Het verstrekken van informatie over hypotheken die in beheer zijn genomen. Het afhandelen van vragen over processen die binnen de operationele afdelingen plaatsvinden.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Zowel mondeling (telefonisch) als schriftelijk (e-mail) afhandelen van eenvoudige tot (zeer) complexe vragen. Bij (zeer) complexe vragen gaat het om vragen die gerelateerd zijn aan meerdere hypothecaire producten, aan diverse processen waardoor verschillende afdelingen betrokken moeten worden. Het goed kunnen doorvragen en samenvatten, zodat de klantvraag concreet en helder wordt. Er is hiervoor brede kennis noodzakelijk waarvoor we een service matrix hebben, waar je alles in kunt opzoeken. Daarnaast kun je met vragen terecht bij onze ervaren medewerkers die je ondersteunen als vraagbaak. Wij bieden een maatwerkopleiding aan zodat je alle kennis en vaardigheden kunt opdoen om je werk succesvol en leuk te maken;
  • Signaleren van procesoptimalisaties en nieuwe dienstverlening zowel binnen het eigen team als binnen Operations als geheel. Deelname aan projecten van diverse disciplines

 

Eisen:

  • MBO + / HBO werk- en denkniveau;
  • Wft of zo spoedig mogelijk te behalen;
  • Ervaring met targets op gesprekstijden;
  • Ervaring met SLA ( Service Levels) op bereikbaarheid;
  • Ervaring binnen een callcenter inclusief de diverse systemen;
  • Ervaring met het Hypotheekproces;
  • Ervaring met PC-gebruik (Word, Excel, e-mail ).

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het ENG en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2024    Expertise: DIV medewerker
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 2 apr 2024    Expertise: Teamleider, Directeur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Backend developer, Overig (ICT - Web development), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners