Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Communicatie & PR > Medewerker Marketing & Communicatie
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Aanvulling:
We staan nog open voor kandidaten met kennis en ervaring van Topdesk en kandidaten die ervaring hebben met het opstellen van werkinstructies en instructievideo's op het gebied van IT.
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek een medewerker Communicatie
Als medewerker communicatie hou je van een dynamische werkomgeving waarbij geen dag hetzelfde is. Je bent het aanspreekpunt voor service managers, functioneel beheerders, coördinatoren en management. Je regelt, organiseert en monitort de communicatie over de integrale diensten portfolio binnen de afdeling IT.
Je hebt een belangrijke rol bij het verbeteren van de Self-Service Portal middels werkinstructies, instructievideo's en het publiceren van (nieuws) berichten op het intranet. Daarnaast monitor je dagelijks welke reacties er zijn op onderwerpen die betrekking hebben op onze dienstverlening en beantwoord je deze professioneel in samenspraak met de betrokken functioneel beheerder of servicemanager.
Je coördineert en ondersteunt bij communicatie in projecten en verricht ondersteunende werkzaamheden bij vraagstukken vanuit het MT. Daarnaast ben je een organisatietalent en kun je de service managers ondersteunen bij het maken van (communicatie) analyses.
Kortom: je bent met jouw uitstekende communicatieve- en planningsvaardigheden en organisatorische talent de steun en toeverlaat voor de afdeling.
Eisen:
Je hebt een relevante mbo-opleiding met ruim drie jaar ervaring in een soortgelijke functie of je bent een starter met een relevante hbo-opleiding die uitblinkt in gestructureerd werken en organiseren.
Je hebt ruime kennis en ervaring opgedaan met het Office-pakket, met name met Word, Excel en Sharepoint en goede kennis van Topdesk. Je kunt je goed verplaatsen in de gebruiker en je bent een kei in het structureren, plannen en organiseren. Je beschikt over een heldere en duidelijke manier van communiceren en je bent positief ingesteld. Verder kun je goed zelfstandig werken, maar ben je ook een teamplayer. Daarnaast ben je proactief en beschik je over een goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
Competenties
Klantgericht
Resultaatgericht
Creativiteit
Samenwerken
Organisatiesensitiviteit