Medewerker Agendering en Notulering (tijdelijk) #KRTZ9517266

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 augustus 2022
Reageren tot 10 augustus 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 16 augustus 2022
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.000 - 2.500 Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een Medewerker Agendering en Notulering)

Het team vormt ‘de slagader’ naar het gemeentebestuur. Dat betekent dat alle dossiers waarin een besluit van het college, burgemeester of raad wordt gevraagd, door jouw handen gaan.
• Je verzorgt de administratieve ondersteuning van het bestuurlijk besluitvormingsproces. Dat betekent dat je dossiers verzamelt, op een goede manier ordent en agendeert. Je overlegt met de betrokken collega’s en afdelingen om het college op tijd van de juiste stukken en informatie te voorzien.
• Je bewaakt het proces rondom de dossiers vanaf het aanbieden door de sectoren tot en met het terugkoppelen van besluiten. Jij bewaakt deadlines en prioriteert. Je zorgt voor een goede doorstroom.
• Je verzorgt de administratieve afhandeling van de informatiestromen tussen college en raad. Met de Griffie stem je af over dossiers die door het college behandeld zijn en naar de raad gaan.
• Je bent er als het college jou nodig heeft en speelt in op hun vragen. Daarbij komen regelmatig piekmomenten voor, die jij in goede banen leidt.  

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • MBO werk- en denkniveau
  • Je hebt kennis van de bestuurlijke organisatie en kunt prima omgaan met strikte vertrouwelijkheid;
  • Je kunt goed samenwerken, werkt zeer nauwkeurig en bent stressbestendig. Je bewaart de rust tijdens de piekmomenten
  • Je staat stevig in je schoenen en geeft het aan als een deadline niet gehaald is en daardoor een dossier niet verder kan;
  • Je hebt goed inzicht in hoe de gemeentelijke organisatie werkt. Je weet wat de verschillende functies zijn, hoe de bestuurlijke verhoudingen liggen, en hoe je met die verschillende personen en verhoudingen om moet gaan;
  • Je hebt gevoel voor het werken met geautomatiseerde systemen. Dat we bezig zijn met de verandering naar een geautomatiseerd en digitaal proces, zie jij als een mooie uitdaging;
  • Wanneer nodig, ben je flexibel in je werktijden en beschikbaarheid (dinsdagen soms tot 18.30 uur). Per week en door het jaar heen zijn er verschillende piekmomenten.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 23 aug 2023    Expertise: Overig (ICT – Security), Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 29 aug 2022    Expertise: Functioneel beheerder
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 18 aug 2022    Expertise: Servicedesk medewerker
Locatie: Zuid-Holland    Uiterste reactiedatum: 17 aug 2022    Expertise: Functioneel beheerder

Onze partners