Interim Medewerker Administratie Sociaal Domein #KRTZ9740574

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 juni 2021
Reageren tot 16 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nijkerk
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2021
Aantal uur 28 uur, 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 45 per uur
Branche Gemeente, Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als medewerker administratie van het sociaal domein verzorg je een deel van het berichtenverkeer. Je verstuurt ondersteuningsplannen en beschikkingen en verwerkt wijzigingen daarop. Ook controleer je verzoeken tot toewijzing van verwijzers en ben je proactief bezig met financiën en managementinformatie.

In jouw administratieve rol ondersteun je de uitvoeringsteams. Bovendien onderhoudt je contacten met externe partijen, o.a. met zorgaanbieders, SVB en verwijzers. Vanuit jouw werkveld signaleer je knelpunten en je doet verbetervoorstellen. Je werkt samen met andere teams en zorgt voor afstemming in de realisatie van de gezamenlijke doelen. Daarnaast lever je de input voor de managementinformatie.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker binnen het Sociaal Domein.
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare  werkervaring als administratief medewerker op het gebied van Wmo en Jeugd binnen het sociaal domein;
3. Aantoonbare kennis van- en werkervaring met het berichtverkeer (geef duidelijk weer in het cv);
4. Aantoonbare systeemkennis van- en werkervaring met Suite en/of Mens Centraal;
5. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners