Managementondersteuner – interim #KRTZ8132062

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 31 augustus 2022
Reageren tot 6 september 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 10 maart 2023
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche NGO

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdracht:

Managementondersteuner / Management support (24 uur)

Samen met de Bestuursadviseur bespreek je activiteiten, binnenkomende verzoeken en zorg je voor de juiste prioriteiten. Bij jou komen complexe informatiestromen bij elkaar. Je bent in staat deze informatie te filteren, te prioriteren en daarover te signaleren en adviseren. Je bent je daarbij bewust van politieke en maatschappelijke afbreukrisico's.

In de uitvoering van deze taken is een grote mate van zelfstandigheid, flexibiliteit, nauwkeurigheid en omgaan met vertrouwelijkheid vereist. Je bent snel van begrip, je denkt mee en vooruit. Energiek, proactief en hands-on behoren dan ook tot je standaard competenties. Gevoel voor verhoudingen en discretie zijn een must.
Je bent de buffer, maar ook de verbinder naar de omgeving en naar de interne organisatie, ook bij zaken in een complexe politiek/maatschappelijke context. Door lef en door ervaring is dit ook op het niveau van directie en ambtsdragers voor jou geen enkel probleem.

Samen met de andere managementondersteuners van het secretariaat van de ambtsdragers en van de directeur (de Nationale ombudsman, de Kinderombudsman, tevens substituut ombudsman en de directeur) en de Bestuursadviseurs vorm je een collegiaal team, waarin jullie efficiënt en prettig met elkaar samenwerken en elkaar vervangen.

 

De functie-inhoud

  • Agendabeheer, afspraken inplannen en samen met Bestuursadviseur prioriteiten stellen
  • Voorbereiden weekagenda incl. stukken en afspraken
  • Dagmappen verzorgen
  • Zelfstandige afhandeling van in- en uitgaand mailverkeer, correspondentie
  • Afhandelen inkomende telefoongesprekken
  • Administratieve werkzaamheden, adressenbestand bijhouden, bijhouden en bewaken van overzichten in diverse applicaties.
  • Archiveren en dossierbeheer
  • Organiseren vergaderingen
  • Voorbereiden bijeenkomsten
  • Ontvangen en begeleiden van gasten
  • Boeken en administratief afhandelen van buitenlandse dienstreizen

Wat breng je mee
We zoeken een collega met het volgende profiel:

  • goede teamspeler: je bent collegiaal en bereid om je collega's goed te informeren
  • je bent accuraat en weet goed overzicht te bewaren
  • je bent organisatie- én omgevingsbewust
  • je bent proactief
  • je beschikt over uitstekende contactuele vaardigheden
  • je bent een representatieve en professionele ondersteuner op niveau
  • je bent klantgericht, positief ingesteld en flexibel

 

Vereisten

  • Relevante opleiding
  • HBO werk- en denkniveau
  • Ruime ervaring met dienstverlening binnen de Rijksoverheid of andere (overheids)organisaties
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal, goede kennis Engelse taal
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie (politiek bestuurlijke ervaring een pré).
  • Geen 09:00 – 17:00 mentaliteit en bereidheid om tussen 08:00 – 18:00 beschikbaar te zijn.
  • Gezien de aard van het werk zal het merendeel van het werk op kantoor plaatsvinden.
  • Flexibel, snel schakelen en in staat om rust en overzicht te bewaren.
  • Zorgvuldig en nauwkeurig

Competenties
 

  • klantgerichtheid
  • voortgangscontrole
  • plannen en organiseren
  • organisatiesensitiviteit
  • samenwerken
  • integriteit
  • analytisch
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 okt 2022    Expertise: Implementatie consultant, Management (ICT Algemeen & Change management), Management (ICT Support), Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Implementatiemanager, Overig (ICT - Projectmanagement), Overig (ICT Support & Ondersteuning), Management (ICT - Beheer), Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting), Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 10 okt 2022    Expertise: Teamleider, Management (HRM), Overig (HRM)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 3 okt 2022    Expertise: Werkplekbeheerder, Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2022    Expertise: Ethical hacker, Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)

Onze partners